Raport sustenabilitate

59 FUTURE STORE 3.0 I n o v a ț i e c o n t i n u ă I l u m i n a r e L E D ș i v i t r i n e c u u ș i U n n o u c o n c e p t d e c o m u n i c a r e P l a n o g r a m e n o i S p a ț i u e x t i n s p e n t r u p r o d u s e l e p r o a s p e t e m a g a z i n D o t a r e m o d e r n ă S o r t i m e n t n o u Magazinele noastre Pentru a prelua și a implementa cu succes strategia energetică a grupului REWE, ne-am luat angajamentul de a îmbunătăți în mod constant eficiența magazinelor PENNY din România. Ca parte din procesul de optimizare, testăm în mod constant noi concepte de magazine, printre care se numără și formatul Future Store, un format eficient din punct de vedere energetic. Future Store este eficient energetic pentru că utilizează materialede construcții sustenabile și este flexibil la schimbările apărute în comportamentul clienților noștri. Conceptul de magazin a fost realizat pe baza unor studii de piață complexe și a avut ca scop principal îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții noștri. Accentul a fost pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete din categoriile fructe și legume, carne, pâine și patiserie, lactate. Formatul Future Store a fost aplicat fiecărui nou magazin deschis începând cu 2015. Procesul de remodelare a început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018. Remodelarea celor 170 de magazine PENNY în format Future Store în toată țara a presupus investiții în valoare de peste 120 milioane de lei. La sfârșitul anului 2019, toatemagazinelenoastre aveau formatul Future Store. Maimult, amcontinuat să ne adaptămpermanent rețeaua de magazine cu accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noi tehnologii și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora. Astfel, am ajuns să testăm o nouă versiune a conceptului Future Store prin remodelarea a 19 magazine existente. În 2019 am deschis 20 de magazine noi, 18 în noul format, ce aduce modificări atât în interior, cât și în exterior și două în vechiul format.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy