Raport sustenabilitate

2019 / raport de sustenabilitate 84 Strategia de remunerare Eforturilenoastredeadeveniunangajatoratractiv și o companie în care oamenii se dezvoltă s-au materializat în implementarea numeroaselor beneficii acordate angajaților atât la nivel financiar, cât și non-financiar. Astfel, în 2019 am continuat să diversificăm și să adaptămpachetele de beneficii în funcție de nevoile colegilor noștri, exprimate prin intermediul sondajelor sau a diverselor forme de feedback pe care le punem la dispoziție în cadrul evenimentelor interne sau a diverselor programe de dezvoltare profesională și personală pe care le desfășurăm. Suntem conștienți că pachetul salarial este un mecanism convingător de atragere și loializare a angajaților. De aceea, începând cu 1 august 2019, orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, primesc un salariu minim net de 2.000 de lei, ce include și bonurile de masă, cu peste 50% mai mult comparativ cu salariul minim legal din România în 2019. În plus, oferim prime pe baza performanței, loialității, vechimii sau meritelor speciale. Salariul mediu net a avut o componentă salarială de bază de 77,58%, în timp ce diferența a fost reprezentată de prime. Toți angajații care au lucrat în weekend au primit o plată bonus de 25% din salariul de bază, față de minimul de 1% prevăzut de lege. Pentru orele de noapte se acordă un spor de 30% la salariul de bază, față de 25% cât prevede legea. De asemenea, beneficiile oferite au atins valoarea de 47,9 mil. lei. Angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele de business. Suntem conștienți că ei vor veni cu plăcere și motivație la locul de muncă doar dacă reușim să rămânem competitivi la nivel de piață și dacă oferim o paletă largă de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului minim net la 2.000 de lei face parte din strategia noastră de retenție și a presupus eforturi considerabile. Toți angajații noștri continuă să beneficieze de asigurare privată de sănătate, care le oferă acces la o gamă largă de servicii medicale. De asemenea, de aceste servicii pot beneficia și membrii din familia angajaților la un cost redus negociat de către companie. Cu o strategie de extindere ambițioasă, dar care are în vedere atingerea succesului într-un mod sustenabil, compania dedică resurse pentru ca angajații să poată avea parte de o viață sănătoasă și echilibrată. În 2019, ne-am continuat misiunea de a avea un impact pozitiv în viața copiilor și am oferit: • pachete de școală pentru 921 de copii ai angajaților, valoarea unui pachet fiind de 200 lei; • 116 pachete de naștere pentru mămicile angajate ale PENNY sub forma unor vouchere în valoare de 300 lei fiecare;

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy