Raport sustenabilitate

9 Povestea de succes a magazinului de discount PENNY a început în România în 2005. Atunci, am deschis primele două unități din țară și am căpătat imediat încrederea că vom reuși să ne ducem la îndeplinire planurile ambițioase de expansiune. Am crezut, încă din 2005, că modelul de discounter va avea succes în România și că ne vom putea îndeplini misiunea de a le oferi clienților un raport calitate-preț corect pentru produsele din magazinele noastre. Totul a început să ia amploare atunci când grupul german REWE, un grup corporatist de societăți, activ la nivel internațional în domeniul comercial și turistic, din care facem parte, a decis să se extindă în România sub brandul PENNY. În 2019, ne putem mândri cu un număr total de 256 de magazine, iar pemăsură ce creștem, devenimdin ce în cemai angrenați înmisiuneade a îmbunătăți constant experiența de cumpărare în magazine. De aceea, optimizăm în mod continuu formatul magazinelor și ne adaptăm la comportamentele noi de consum. Grupul REWE Grupul REWE, organizat pe principiul asocierii, este unul dintre liderii grupurilor comerciale și de turism din Germania și Europa. Liniile de vânzări includ supermarketurile REWE, REWE CENTER, BILLA, MERKUR și magazinele ADEG, discounterul PENNY, drogheriile BIPA și magazinele de bricolaj toom Baumarkt. Grupul gestionează, de asemenea, magazinele de proximitate REWE To Go și activitățile e-commerce (serviciul de livrare REWE, magazinul online de produse pentru animale de companie Zooroyal, magazinul de vinuri Weinfreunde și comerciantul de vinuri KölnerWeinkeller).Serviciiledecălătorieși turism

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy