Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 92 Igiena orală Am adus la noi Dentisteria, un startup 100% românesc care are ca scop dezvoltarea unui comportament sănătos în ceea ce privește igiena orală: folosireaperiuței dedinți deunică folosință cu pastă încorporată, după pauza de masă sau gustare, la birou sau la școală și, în același timp, reciclarea acesteia. O parte dintre colegii noștri au participat la o sesiune de training susținută de un medic stomatolog, în cadrul căreia s-a discutat despre menținerea igienei orale, despre importanța și impactul pe care igiena orală îl are asupra întregului organismuman și legătura cu diversele afecțiuni ale acestuia. Cursuri de conducere defensivă Unii dintre angajații PENNY lucrează pe teren și, pentru că ne dorim să fie mereu în siguranță și să acționeze corespunzător în situații deurgență, am invitat peste 50 dintre ei să participe la cursul de conducere defensivă „Safe Drive” de la Academia Titi Aur. De-a lungul perioadei campaniei de sustenabilitate, colegii din sediul central au primit săptămânal fructe, ca parte a demersului nostru de încurajare a unei alimentații sănătoase, iar în fiecare depozit regional am activat un colț verde unde am amplasat puncte de colectare a plasticului și a cartonului. De asemenea, colegii noștri au putut participa la competiția verde, un concurs de cunoștințe generale din domeniul sustenabilității, iar cei mai bine informați au câștigat premii speciale: biciclete și trotinete electrice. Programele de dezvoltare a angajaților PENNYesteo companieglobală care se adaptează local și în cadrul căreia încercăm să construim un mediu în care angajații simt că pot interacționa între ei, indiferent de nivelul ierarhic pe care îl ocupă. În ceea ce privește programele noastre de resurse umane, în 2019 am continuat eforturile de îmbunătățire a stilului de comunicare atât între colegi din aceleași echipe, cât și între cei care își desfășoară activitatea în magazine și cei din sediul central. Principalele programe pe care le putem aminti sunt Penny Buddy, Penny Academy, Conferința strategică, Management Academy - program de leadership, Programele de educație duală, și Programele de implicare a angajaților. Acestea ne-au ajutat să creăm valoare nu doar pentru angajații noștri, cât și pentru alți stakeholderi precum clienții noștri sau comunitățile în care activăm. PENNY BUDDY este un program cu o durată de șase luni care este menit să consolideze colaborarea dintre colegii din magazine și cei din sediul central, dar și să genereze oportunități de inovare. Colegii din magazine, împreună cu cei din sediul central, au ca sarcină principală dezvoltarea de proiecte pentru eficientizarea proceselor, miza finală fiind implementarea lor la nivel național.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy