Raport sustenabilitate

93 Pentru că orice activitate este mai ușoară când ai un partener alături, rezultatul echipei este întotdeauna mai valoros decât suma rezultatelor individuale. Numărul de participanți a fost de 27 și în acest an. În cadrul celor 13 proiecte aflate în desfășurare pe parcursul anului 2019, participanții au petrecut două zile în magazin, două zile în sediul central și încă o zi, „nice day with my PENNY Buddy”, într-o locație aleasă de echipă, în afara locului de muncă, timp pe care l-au alocat identificării de soluții. PENNY ACADEMY este programul nostru internațional multianual dedicat dezvoltării specialiștilor din diferite domenii de activitate, la care doi colegi din departamentele de Marketing și Achiziții au participat în 2019 și s-au certificat în cadrul PENNY ACADEMY ECR D-A-CH Category Manager Certification - Non Food. În programul MANAGEMENT ACADEMY au fost doi participanți, managerii noștri naționali de vânzări, care au participat la PENNY International Career Orientation. La CONFERINȚA STRATEGICĂ, sub deviza „Valori care aduc valoare”, în anul 2019, am avut 359 de participanți din echipa de team-leaderi și management din sediul central, echipa de management din departamentul de vânzări prin directori naționali, manageri regionali de vânzări, inspectori de zonă și șefi departament (magazine). Obiectivele conferinței au fost comunicarea valorilor PENNY, a rezultatelor financiare ale companiei, inițiativelor legate de sustenabilitate, a noilor campanii de marketing și principiilor de leadership.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy