Raport sustenabilitate

99 atât prindate cantitative, cât și prindate calitative. Datorită extinderii noastre în mai multe zone ale țării, am considerat că este de datoria noastră să le oferim sprijin celor care au cel mai mult nevoie de el. Pentru noi, unul dintre pilonii principali din cadrul strategiei de Corporate Social Responsibility (CSR) este educația, iar acțiunile noastre din acest domeniu se împart în două direcții majore. În primul rând, promovăm principiul egalității de şanse și ne implicămîn comunitățile în care trăiesc copii și adolescenți în condiții dificile precum familii monoparentale sau fără venituri. În al doilea rând, ne concentrăm asupra îmbunătățirii formelor de învățământ de orice tip, prin crearea unor programe de învățământ dual, oferirea de burse și stagii de practică, creând astfel cât mai multe oportunități pentru dezvoltarea sistemului educațional din România. Acțiunile în domeniul social prezintă o provocare cu care orice companie cu o strategie clară de CSR se confruntă: măsurarea impactului asupra comunităților și asupra principalilor indicatori de business pe intervale lungi de timp. Camodalitate de măsurare a progresului nostru de-a lungul anilor în cadrul comunităților, luăm în considerare numărul colaborărilor pe termen lung (de peste doi ani) cu organizațiile partenere, raportat la numărul total de colaborări. În 2019, 56% din parteneriatele noastre au fost pe termen lung, comparativ cu 2017, când doar 13% dintre parteneriate s-au încadrat în această categorie. Comparativ, în 2018, 50% dintre colaborări au fost pe termen lung. Activitățilenoastrede implicare socială contribuie la atingerea obiectivelor globale de dezvoltare durabilă ale Națiunilor Unite, respectiv ODD 4: Educație de calitate și ODD 1: Fără sărăcie. În anul 2019, din valoarea totală a sponsorizărilor, am alocat de peste două ori mai mult față de anul precedent, adică 150.000 euro exclusiv proiectelor de implicare socială. Susținerea comunităților locale și a ONG-urilor Habitat for Humanity Colaborarea noastră cu asociația Habitat for Humanity a început în 2016, când ne-am alăturat unei echipe ambițioase în efortul de a eradica locuirea precară în România. Proiectele la care am luat parte au vizat, în principal, orașele, satele sau comunele în care ne desfășurăm activitățile fie prin intermediul unui magazin PENNY, fie prin activități de logistică într-unul dintre depozitele noastre. În anul 2019, am continuat să fim alături de Habitat for Humanity și am contribuit la construirea unui centru comunitar pentru 200 de copii. Peste 250 de angajați ai PENNY România au

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy