INIȚIATIVE PENTRU PROGRES Grija – motivul pentru care ne aleg clienții și angajații z urmărim bunăstarea, păstrarea identității, proximitatea față de clienții și remodelarea magazinelor în noile formate PENNY, adaptate pentru îmbunătățirea experienței clientului Creșterea nivelului de conștientizare z investim în campanii de conștientizare concentrate pe: stil de viață, habitat, eliminarea deșeurilor, transport sustenabil Adoptarea unei poziții de lider z dorim să stabilim un exemplu la nivel național în ceea ce privește eficiența energetică și adoptarea surselor de energie proprii Utilizarea tehnologiilor noi și inovatoare z lucrăm constant la identificarea de tehnologii care să ajute la eficientizarea consumului de resurse Adoptarea îmbunătățirii continue și a digitalizării z utilizăm tehnologii pentru a fi conectați permanent cumagazinele și centrele logistice și pentru a controla parametrii operaționali în mod eficient Consolidarea încrederii și a competenței z dezvoltăm în mod constant noi parteneriate strategice Implementarea principiului transparenței z îmbunătățim continuu modul de raportare a activităților care au un efect negativ asupra mediului înconjurător și progresul nostru față de obiectivele setate CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy