Raport Sustenabilitate

O companie responsabilă Sustenabilitatea în cadrul PENNY România înseamnă o parte integrată a identității companiei noastre. Ne dorim să aducem un impact pozitiv în mod activ în societatea în care activăm prin protejarea oamenilor, animalelor și a mediului. Contribuim la o societate mai bună și totodată, dorim să aducem plus valoare în comunitățile din care facem parte, deoarece doar în acest fel ne putem crește în mod sustenabil afacerea și îndeplini obiectivele noastre de dezvoltare. PENNY România a început activitatea în anul 2005, deschizând 2 magazine de tip discount sub brandul Penny Market. Acest concept a constituit un real succes, rezultatul fiind ca, la 15 ani distanță de la intrarea pe piață, PENNY să se mândrească cu 301 de magazine, peste 70% dintre acestea operând sub noul brand unic „PENNY.”. Noua platformă de comunicare – „Economisim bani, nu dragoste” dă șansa clienților să cumpere inteligent, fără ca aceștia să renunțe la micile bucurii ale vieții – clipe unice alături de cei dragi cu produse delicioase și fragede. Planurile ambițioase de expansiune ale echipei PENNY România se bazează pe îmbunătățirea constantă a experienței cumpărătorilor și un raport calitate-preț cinstit. Valorilenoastre șimodelul de afaceri pe care l-amadoptat ne-aupermis să nedezvoltăm în mod continuu și să fim proactivi pentru întâmpinarea nevoile clienților noștri. Astfel, ne adaptăm la comportamentele de consum actuale și aducem plus valoare în vieților clienților prin actualizarea și optimizarea formatului magazinelor noastre care oferă o experiență inteligentă pentru cumpărături, cu produse proaspete și calitative care aduc un zâmbet pentru clienții noștri. Deoarece facem parte dintr-un grup internațional, direcția noastră de business este ghidată de brandul PENNY International, care este activ în 5 piețe: România, Italia, Austria, Republica Cehă și Ungaria. Nu am ales să implementăm un concept uniform în toate piețele, însă am ales să răspundem exact la cerințele și tendințele de la nivel local. Perspectiva REWE Group este de a dezvolta în continuare poziționarea brandului PENNY ca un discounter adaptat la cerințele naționale specifice, cu o pondere ridicată de produse regionale, cu un raport preț-calitate deosebit de atractiv. Facem asta prin intermediul mărcilor noastre proprii, pentru care colaborăm în principal cu parteneri locali, care au înregistrat un real succes. Astfel, am ajuns la o gamă de produse dezvoltată local de peste 50% în fiecare țară în care activăm, iar în anumite țări, cum ar fi Republica Cehă, chiar și de peste 70%. În România, am definit și ne-am asumat obiectivul TripluRo, care presupune ca până în 2023, 60% din produsele aflate în gama sortimentului PENNY să fie nu doar realizate în România, ci și să asigure că principalele ingrediente provin din România și că prelucrarea intermediară este realizată tot în România. CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy