Raport Sustenabilitate

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 14/168 În 2020 amdemarat noul ciclu strategic, prin care vom investi în România peste 1miliard de Euro până în 2029 prin măsuri de implementare a celor 7 piloni de dezvoltare: 1. Remodelarea magazinelor și experiență îmbunătățită la cumpărături. Am încheiat anul 2021 cu 94 de magazine remodelate și plănuim ca în 2022 să remodelăm și restul rețelei de magazine, adică încă 84. Astfel, în 2022 toată rețeaua va fi sub noul format de magazin. 2. Expansiune. În 2021 am atins borna de 301 magazine și 4 centre logistice, prin deschiderea noului depozit de la Filiași. Pe viitor, plănuim să accelerăm ritmul deschiderilor, astfel încât până în 2029 să ajungem la peste 600 de magazine și șase centre logistice. 3. Produse din România. Și în 2021, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse cu proveniență românească și am făcut o promisiune, obiectivul TripluRO, prin care ne propunem ca, până în 2023, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România. 4. Echipa PENNY. Oamenii noștri sunt pe primul loc în tot ceea ce facem, iar 2021 ne-a răsplătit prin rezultate bune la nivel de retenție. Am continuat să investim în dezvoltarea lor, ammărit venitul minim net de intrare în companie la 2 275 lei și am lansat noua campanie de employer branding, „Succesul PENNY pornește de la oameni”. Pentru toate acestea am primit certificarea de Angajator de Top 2022. 5. Digitalizare. În2021amînceput parteneriatul cuGlovo, pentrua îmbunătăți experiențade cumpărare a clienților noștri și ne-am concentrat pe simplificarea și eficientizarea proceselor operaționale prin diverse soluții. 6. Sustenabilitatea. Tratăm cu responsabilitate tot ceea ce ne înconjoară, în special când ne referim la impacturile aduse de activitatea noastră asupra comunității și a mediului; deoarece societatea noastră este partener al economiei și societății românești, unul dintre obiectivele noastre strategice este de a investi 19,5 milioane de Euro în măsuri de sustenabilitate până în 2024. În cadrul BREEAM Awards 2021 magazinul Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Europa Centrala şi de Est. În 2021 am ridicat depozitul logistic de la Filiași, clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obținut este unul excepțional Outstanding – 92,89%. 7. Comunicare integrată. Am început un nou parteneriat cu Federația Română de Fotbal – pentru prima oară, ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal, PENNY. Parteneriatul are în prim-plan SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor, care a primit recunoașterea internațională UEFA. Din seria campaniilor dedicate clienților noștri, am continuat și în 2021 să răsplătim loialitatea. Am răsplătit fidelitatea aducând în prim-plan seturile Lego și insectele pufoase. Mai mult, în 2021 am continuat cu patru episoade de evenimente corporative PENNY la zi și ne-am bucurat de recunoașterea eforturilor prin premiile obținute la PR Award, cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy