RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 16/168 Percepția consumatorilor despre PENNY Monitorizăm percepția consumatorilor despre PENNY, prin realizarea unui studiu anual ce cuantifică satisfacția clienților cu privire la brandul PENNY și orientarea acestora față de acțiunile companiei în domeniul sustenabilității. Rezultatele din 2021 arată o creștere de 7,89%, comparat cu anul de baza 2017 în gradul de satisfacție a clienților cu privire în general la brandul PENNY. Această creștere se datorează atât acțiunilor pe direcții strategice precum prețurile practicate, calitatea produselor oferite, loializare, comportamentul angajaților cât și acțiunilor PENNY în domeniul sustenabilității pe direcții cumar fi: protecțiamediului, implicarea în proiecte pentru comunitate,promovareaproduselor și sortimentelor sustenabile și angajamente privind angajații. Rezultatele pozitive ale studiului sunt susținute și de media lunară de 748 045 carduri PENNY active, în creștere cu 9,68% față de anul anterior. Totodată, în acest an, procentul tranzacțiilor cu cardul din totalul tranzacțiilor în 2021 a fost de 35,10%. Orientarea clienților cu privire la acțiunile PENNY în domeniul sustenabilității în 2021 comparativ cu anul 2017 (%) Satisfacția clienților în legătură cu brandul PENNY Egalitatea de șanse și tratamentul corect al angajaților Angajamentul activ la nivel social Grija pentru mediul înconjurător Puncte forte în categoria produselor ecologice și regionale + 7,34% +12,50% +12,50% +12,60% 11,93% 2,20 2,28 2017 2019 2020 2021 2,10 2,14 1.87% CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy