Raport Sustenabilitate

100% +7,9 p. a. 93 126 63 24 33 5 53 70 31 66 72 50 Evoluția brandului PENNY se bazează pe implementarea corectă a strategiei de afaceri, iar pentru acest lucru, în fiecare an realizăm investiții pe direcții strategice, ce ne ajută să ne îndeplinimobiectivele de business. Astfel, 3%din cheltuielile de capital realizate în 2021, au fost direcționate către sustenabilitate. Totodată, în vederea dezvoltării brandului PENNY, am acordat o atenție deosebită creșterii prezenței în orașele mari. Expansiunea rețelei PENNY în România se realizează conform pilonului de dezvoltare, iar creșterea numărului de magazine rezultă și în schimbarea distribuirii per mediile urbane: Dezvoltarea numărului de magazine comparativ cu 2013 2013 2018 2021 560% +3,5 p. a. București-Ilfov 126% +4,9 p. a. Orașe mari 44% +2,75 p. a. Orașe mici Orașe mijloci 23% 70 Evoluția ponderii magazinelor PENNY în funcţie de mărimea orașului 24% 72 2021 42% 126 11% 33 Magazine în orașe mici (între 4 000 și 25 000 locuitori) Magazine în București-Ilfov Magazine în orașe medii (între 25 000 și 90 000 locuitori) Magazine în orașe mari (peste 90 000 locuitori) p.a. - per an CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy