Relevanța pentru afacere Cuantificarea relevanței pentru afacere a tuturor aspectelormateriale a fost determinată folosind date colectate în cadrul interviurilor unu la unu, care au furnizat informații cu privire la șanse și riscuri pentru fiecare aspect material în parte. Cele 8 aspecte materiale care se încadrează în grupa Guvernanță Corporativă și Afacere și în grupa aferentă pilonului strategic „Sortiment Sustenabil”, prezintă cele mai mari potențiale impacturi asupra companiei. Guvernanță Corporativă și Afacere Guvernanță și Management sustenabil Ne desfășurăm activitățile și dezvoltarea cu integritate și respect față de societate. Pentru compania noastră este o prioritate majoră gestionarea corectă a tuturor aspectelor legate de guvernarea corporativă; plecând de la respectarea tuturor aspectelor cuprinse în codul nostru de conduită profesională și a politicilor de corporație, până la transparența în ceea ce privește diversitatea și managementul crizei. Managementul riscului și Conformare Evaluarea și managementul riscurilor asociate operațiunilor PENNY România sunt esențiale și fac parte din procesul de gestionare concentrat la nivelul corporației. Identificăm și gestionăm responsabil toate riscurile de business, riscurile operaționale și cele asociate conformărilor legislative pe diferite aspecte pe piața din România. Suntem foarte atenți ca operațiunile noastre să fie conforme cu cerințele grupului REWE, cu cerințele legale în vigoare, sau cu cerințe specifice ale părților interesate. Identificăm noi oportunități care le adresăm din perspectiva plus valorii adăugate în comunitate. Model de business sustenabil Am adoptat un model de business sustenabil pentru că suntem pe deplin conștienți că doar printr-o abordare etică în afaceri cu respectarea tuturor drepturilor omului și prin abordări și practici de business responsabile putem să fim aproape de nevoile părților interesate. Încheiem parteneriate și colaborări pe principiul transparenței și ne adresăm pe sectorul comercial consumatorilor noștri utilizând mijloace de marketing responsabil. Responsabilitatea de mediu și cea socială a câștigat de mult timp un loc aparte în strategia noastră de business. Securitatea cibernetică Odată cu digitalizarea continuă din ultimii ani, securitatea cibernetică a devenit un aspect de mare importanță atât pentru persoanele juridice, cât și pentru populație. Depunem toate eforturile pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal și pentru a preveni și combate atacurile cibernetice. Folosim sisteme informatice de ultimă generație și acordămo importanță deosebită securității cibernetice, atât pentru stakeholderii interni, cât și pentru cei externi. Sortiment Sustenabil Etica în procesele de aprovizionare și livrare Ne dorim să promovăm un sortiment de produse sustenabile, iar pentru atingerea acestui obiectiv dezvoltăm parteneriate pe termen lung cu furnizorii noștri, pentru a ne asigura că cerințele de calitate, de protejare a mediului și cele de natură socială sunt respectate pe întregul lanț de aprovizionare. Tratarea responsabilă a animalelor de fermă Suntem o companie care promovează tratarea responsabilă a animalelor de fermă iar pentru aceasta stabilim parteneriate cu furnizori de carne care fac dovada implementării celor mai înalte standarde în acest domeniu. Protecția mediului Protecția mediului este un subiect fierbinte al societății actuale. Considerăm că suntem responsabili să încurajăm utilizarea ambalajelor sustenabile să contribuim la implementarea elementelor de economie circulară și să susținem fermierii care utilizează metode de producție prietenoase cu mediul. Nutriție Ca strategie pentru viitor, ne dorim ca portofoliul nostru de produse marcă proprie să respecte într-o proporție din ce în ce mai mare principiile nutriției sănătoase și echilibrate. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 56/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy