Sustenabilitatea sortimentului implică în principal două aspecte: economia circulară și dezvoltarea economică pe orizontală, protecțiamediului și conservarea resurselor. Obiectivul PENNY este ca 60% din sortiment să fie „TripluRO” până în 2023, care aduce avantaje evidente: lanțuri de livrare mai scurte și mai simple, flexibilitatea în aprovizionare, produse proaspete și costuri mici. Colaborând cu parteneri din România putem fi mai rapizi în schimbarea sau adaptarea rețetei nutriționale, a ambalajului de fabricație, timpi de livraremai mici și un cost de fabricație mult mai mic decât în alte state membre ale UE. Încurajăm prin aceste inițiative generarea de locuri de muncă noi (mai ales în activitatea de procesare) mult mai bine plătite și stabile. Și toate acestea pentru a contribui la atragerea unor noi consumatori pentru magazinele noastre. Comitetul de Sortiment Sustenabil Oana BARNA Team Leader Quality Management Marius OBREJA Purchasing Director Adriana SAVU Team Leader Marketing – Private Label Raluca BESCHEA Team Leader Purchasing Daniel COSTACHE Team Leader Purchasing Claudia IVAN Sustainability Manager Monica ȘERBAN Team Leader Purchasing RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 64/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy