EXPLICAREA IMPACTULUI Guvernarea activităților noastre se bazează pe satisfacția clienților acesta fiind un obiectiv prioritar. Astfel, identificăm nevoia clienților și creăm noi relații cu furnizorii și procesele de aprovizionare astfel încât să avem la raft produsele dorite. Clienții PENNY doresc produse regionale sau locale. Asigurarea unui sortiment regional consolidează bunăstarea agricultorilor din România și a fermelor și, implicit, a comunităților locale. Întregul lanț de aprovizionare reprezintă un spațiu prielnic pentru implementarea de strategii și acțiuni sustenabile. Astfel, în dezvoltarea relațiilor durabile cu furnizorii ne asigurăm de respectarea celor mai înalte standarde de calitate, de protejare a mediului și de natură socială pe întregul lanț de aprovizionare. Conștientizăm importanța promovării produselor sustenabile în toate etapele lanțului valoric și colaborăm cu furnizori locali pentru a le oferi clienților noștri produse românești, realizate cât mai natural și sustenabil. Etica în procesele de aprovizionare CUM CONTROLĂM IMPACTUL Pebaza aplicării principiilor dezvoltării durabile, controlul aprovizionării și dezvoltarea criteriilor ecologice în selectarea furnizorilor externi, am dezvoltat lanțuri de aprovizionare sustenabile. Managementul sustenabil al lanțului de aprovizionare esteocomponentăstrategicăimportantăînîmbunătățirea performanței noastre de discounter și include continua eficientizare a fiecărei etape. Așadar, continuăm să ne aprovizionăm în mod responsabil prin investiții la nivel local pentru dezvoltarea furnizorilor, informarea acestora cu privire la cerințele din România și cele din grup și informarea clienților referitor la țara de origine a produselor, elemente de nutriție și ingredientele alimentelor. Am definit câteva criterii pentru produse regionale, locale sau sezoniere. Puteți consulta criteriile în Raportul de Sustenabilitate PENNY România 2020, pagina 56. IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE Avem un program de testare și verificare în laborator a produselor marcă proprie. Acestea sunt supuse unui audit intern de două ori pe an. Acest proces ocupă un rol principal în managementul calității și ne permite să stabilimcerințe specifice pentru produselemarcă proprie, pe întregul lor lanț valoric: materie primă – rețetă și etichetare - ambalaj. Etichetarea corectă a produselor reprezintă canalul principal de informare a clienților de la originea ingredientelor și compoziția produselor la valoarea nutrițională, modul de utilizare și eliminare a acestora. Astfel, ne asigurăm că standardele de calitate și prevederile legale sunt respectate cu strictețe. Mai mult decât atât, pentru mărcile noastre proprii, specificațiile incluse pe etichetă cuprind parametri chimici și microbiologici și informații legate de materialul din care este realizat ambalajul. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 68/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy