Vinurile În comparație cu alte produse alimentare, alegerea vinului de către consumatori este mai complexă. Vinul este unul dintre cele mai diferențiate produse de pe piața alimentară. Calitatea vinului este asociată cu regiunea de origine și diferă foarte mult în funcție de recolte și de producătorii de vin. Este bine-cunoscut faptul că unul dintre factorii cheie de alegere a vinului este regiunea de producție. În plus, soiul de struguri, prețul și marca sunt elemente importante pentru alegerea vinului de către consumatori. Deși achiziționăm vinuri de la furnizori locali sau regionali, ele sunt distribuite magazinelor în funcție de preferințele clienților, fără a se lua în considerare zona geografică de unde au fost achiziționate. „Hanul boieresc“ este o marcă proprie PENNY care promovează cramele furnizoare din România. Zeci de mii de sticle au ponit de la cramele furnizoare către consumatorii noștri în baza selecției făcute de către noi dintre vinurile recomandate de comisiile Vinul.ro încă din 2020. Dincolo de calitatea comunicată, informăm consumatorul corect; folosim etichetele frontale unde se regăsesc însemnele cramelor furnizoare, lucru de natură să ajute la promovarea acestora. Prețul la raft al vinului reflectă nivelul de calitate şi, de cele mai multe ori, este corect optimizat. Am observat un interes crescut pentru produsele locale, mărcile proprii realizate pe plan local, dar şi pentru unele produse bio. Și la categoria de vinuri, sub umbrela Hanul Boieresc, clienții pot achiziționa produse bio. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==