Înțelegerea conținutului Am menținut și pentru acest raport același tip de structură concisă ca pentru raportul la nivelul anului 2021, pentru a veni în ajutorul cititorilor să înțeleagă conținutul prezentului raport. Structura facilitează o identificare mai simplă și facilă a aspectelor cheie ale afacerii noastre. Facem vizibil impactul nostru direct și indirect economic, social și de mediu și îl explicăm. Pe de altă parte este important să informăm cum controlăm impactul creat și mai departe să evidențiem performanțele noastre în cifre. Măsurăm atât progresul pentru a ne putea atinge țintele asumate prin obiectivele noastre de sustenabilitate dar și progresul prin obiectivele operaționale care susțin diminuarea impactului. Pentru aceasta veți regăsi în raport pictograme specifice de interes care au o semnificație aparte. EXPLICAREA IMPACTULUI CUM CONTROLĂM IMPACTUL IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE INIȚIATIVE PENTRU PROGRES Asigurarea externă Ne dorim clienți bine informați preocupați de problemele și provocările de mediu și sociale ale comunităților locale. Este foarte important pentru noi să comunicăm transparent. Aceasta face parte integrantă din procesul de conștientizare a sustenabilității în comunitate. Astfel clienții vor fi tot mai deschiși în a-și asuma o decizie de cumpărare care să fie în beneficiul comunităților locale dar și în beneficiul propriu. Când vine vorba de raportarea acțiunilor din aria sustenabilității, termenul de „asigurare” înseamnă pentru noi un audit extern, în cadrul căruia evaluăm credibilitatea, acuratețea și relevanța raportului nostru. Raportul cu date ne-financiare pentru anul financiar 2022 reflectă angajamentul nostru față de principiile sustenabile și eforturile de îmbunătățire continuă a performanței. Acesta a fost supus unui audit independent de asigurare limitată efectuat de Pricewaterhouse Coopers (PwC), indicatorii auditați fiind prezentați la pag. 230. Practica de asigurare a informațiilor conținute în rapoartele de sustenabilitate PENNY este bazată pe decizia managementului de a crea o verificare internă a proceselor și datelor expuse transparent în raport. Solicitarea auditării și asigurării limitate a rapoartelor se realizează anual și se solicită expertiza pe asigurare din partea entităților cu experiență în domeniu care utilizează în acest proces standarde internaționale acceptate. Solicităm aceste procese de asigurare din partea entităților independente de companie cu care aceasta nu a avut relații comerciale sau de servicii specifice pe domeniul auditat și verificat pentru a dovedi imparțialitatea procesului și al rezultatelor acesteia. „Raportul independent de Asigurare Limitată cu privire la indicatorii Selectați aferenți Raportului de Sustenabilitate” de la finalul raportului (pag. 234) evidențiază modalitatea de asigurare a raportului, standardul utilizat, limitările asigurării cât și indicatorii verificați. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==