RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 16/250 PENNY România – o companie în dezvoltare Direcția noastră de business este ghidată de brandul PENNY International, care este activ în 5 piețe: România, Italia, Austria, Republica Cehă și Ungaria. Nu am ales să implementăm un concept uniform în toate piețele, însă am ales să răspundem exact la cerințele și tendințele de la nivel local. Perspectiva REWE Group este de a dezvolta în continuare poziționarea brandului PENNY ca un discounter adaptat la cerințele naționale specifice, cu o pondere ridicată de produse regionale, cu un raport preț-calitate deosebit de atractiv. Am început activitatea în România în anul 2005 cu primele magazine în format Erkrath. Am deschis primele două magazine de tip discount sub brandul PENNY Market. În anul 2014 am început remodelările în formatul Ambiente; iar apoi în 2017 în Future Store. Acest concept a constituit un real succes, rezultatul fiind ca, la 16 ani distanță de la intrarea pe piață, PENNY să se mândrească cu 336 de magazine, 100% dintre acestea operând sub noul brand unic „PENNY.” Ne descoperim sloganul în anul 2020 „Economisim bani, nu dragoste“, pliat pe înțelegerea modelului nsotru de business a parte integrantă din comunitățile locale și segmentului de clienți către care ne adresăm. Acest slogan dă șansa clienților să cumpere inteligent, fără ca aceștia să renunțe la micile bucurii ale vieții – clipe unice alături de cei dragi și produse delicioase. Echipa PENNY România este preocupata continuu de îmbunătățirea experienței clientilor la cumpărături. De asemenea, modelul de discounter are in centru întotdeauna raportcul calitate-preț corect. În 2020 ne-am setat un obiectiv ambițios, TripluRO (3RO), prin care ne propunem ca până la finalul anului 2023, 60% dintre produsele vândute de noi să aibă ingredientul principal provenit din România, iar produsele să fie procesate și ambalate în România. Strategia de business împletită cu strategia de sustenabilitate completează valorile noastre și modelul de afaceri pe care l-am adoptat. Pro activitatea care ne caracterizează ne-a permis să ne dezvoltăm în mod continuu și să venim în întâmpinarea nevoile clienților noștri. Astfel, ne adaptăm la comportamentele de consum actuale și aducem plus valoare în vieților clienților prin actualizarea și optimizarea formatului magazinelor noastre care oferă o experiență inteligentă pentru cumpărături, cu produse proaspete și calitative care aduc un zâmbet pentru clienții noștri. Evolutia numarului total de magazine și centre logistice  magazine centre logistice Irina BUTNARU Corporate Communications Manager & Spokesperson 163 2014 2005 2007 220 2017 300 2021 336 2022 616 obiectiv 2029 2 3 4 6 1 16 45 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==