RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Laura SÂRBU Team Leader Recruiting and Attracting Recrutarea și retenția angajaților Suntem conștienți că în ultima perioadă, cu toții am avut parte de provocări. Prin urmare, ne propunem să oferim candidaților noștri un proces de recrutare transparent și facil și să diversificăm căile prin care putem ajunge la candidați în mod direct. Toate magazinele PENNY au implementate dispozitive electronice cu ajutorul cărora candidații își pot trimite rapid și ușor aplicația către recrutor, promovând astfel utilizarea tehnologiei în procesul de selecție. Spre exemplu, utilizăm un chat bot de recrutare care realizează primul interviu, în principal în cazul posturilor disponibile în cadrul magazinelor. Ne dorim să le arătăm candidaților că sectorul de retail este un domeniu fantastic, care oferă posibilitatea accesării unui loc de muncă stabil și flexibil, cu oportunități de dezvoltare multiple, alături de un pachet de beneficii echilibrat, cu șanse de promovare oferite în mod egal tuturor, fie femei sau bărbați, fie tineri sau cei mai experimentați. Știm că este important ca fiecare să evolueze și să aibă succes astfel încât toată echipa să strălucească, iar din acest motiv punem accent pe dezvoltarea continuă a tuturor colegilor. Având asta în minte, ne uităm cu precădere la potențialul de învățare al fiecăruia, motivația și atitudinea potrivită față de echipă și muncă. Pentru fiecare unitate de business (sediul central, centre logistice sau magazine) există o procedura de onboarding a noilor angajați. Fiecărui nou angajat i se întocmește un plan de integrare care cuprinde pașii necesari de urmat şi persoanele aferente de suport astfel încât noul angajat să primească sprijinul necesar pentru a învăța fluxul proceselor de lucru și a se dezvolta. Ulterior perioadei de integrare colectam feedback din partea noului angajat despre cum s-a desfășurat aceasta, în cadrul programului „4 luni de la angajare”. 0% angajați plătiți cu salariul minim brut pe economie Rata de angajare a personalului la nivelul anului 2022 a fost de 61%, reprezentând procentul angajaților care au plecat din Companie, din totalul noilor angajați. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==