RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Mihaela BACIU Advertising Project Manager Educarea consumatorului prin campanii de conștientizare Suntem convinși de faptul că acei consumatori care înțeleg de unde provine mâncarea pe care o achiziționează și sunt conștienți de volumul de resurse care se consumă pentru obținerea acesteia, sunt mai dispuși să țină cont de respectarea acestor resurse prețioase și să reducă, la rândul lor, prin comportamente de consum sustenabil, risipa alimentară. Dacă fiecare dintre noi alege să contribuie la reducerea risipei, atunci chiar putem schimba ceva. La PENNY, punem accent pe creșterea gradului de conștientizare al societății prin lansarea de campanii și activități dedicate reducerii risipei alimentare. În fiecare an pe data de 29 septembrie, sărbătorim împreună cu clienții noștri Ziua Internațională de conștientizare a risipei alimentare. De asemenea, am publicat mai mule articole cu idei de transformare a alimentelor pentru a le păstra mereu proaspete. Acestea pot fi consultate împreună cu „Codul Manierelor Anti-Risipă” la www.penny.ro/risipa-alimentara. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 230/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==