RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

INIȚIATIVE PENTRU PROGRES Grija – motivul pentru care ne aleg clienții și angajații z dezvoltarea de programe de responsabilitate socială cu implicarea a cât mai mulți stakedolderi Creșterea nivelului de conștientizare z investiții în campanii de conștientizare concentrate pe: cumpărături, obiceiuri, stil de viață și sustenabilitate într-o manieră echitabilă, la preț corect, specifică formatului de tip discount Adoptarea unei poziții de lider z referitoare la un subiect specific pe țară în ceea ce privește responsabilitatea socială Utilizarea tehnologiilor noi și inovatoare z identificarea de noi parteneriate și extinderea parteneriatelor existente Adoptarea îmbunătățirii continue și a digitalizării z utilizarea tehnologiei pentru a fi aproape de angajați și a răspunde nevoilor lor Consolidarea încrederii și a competenței z cooperare extinsă cu partenerii (furnizori, ONG-uri etc.) z dezvoltare de noi parteneriate strategice Implementarea principiului transparenței z îmbunătățirea continuă a raportării activităților de responsabilitate socială z studiile SROI (Social Return on Investment) pentru două proiecte de responsabilitate socială ale PENNY, pun în evidență impactul social creat prin aceste investiții în comunitățile locale GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==