Strategia de Sustenabilitate PENNY România PILONI STRATEGICI, OBIECTIVE – DIRECȚII GENERALE În calitate de retailer multinațional, accentul nostru principal se află pe probleme legate de sortiment. Printre acestea se află subiecte precum standardele sociale din lanțul de aprovizionare de la recoltare până la producție până la logistică, bunăstarea animalelor precum și eficiența resurselor în ceea ce privește ambalarea produselor noastre. DEZVOLTAREA UNUI SORTIMENT SUSTENABIL ȘI PROMOVAREA CONSUMULUI DE PRODUSE SUSTENABILE SORTIMENT SUSTENABIL Deoarece operăm în întreaga Românie și achiziționăm din întreaga lume, consumul de energie și conservarea resurselor sunt considerate esențiale în drumul nostru spre neutralitatea climatică. CONTRIBUȚIA ACTIVĂ LA CONSERVAREA RESURSELOR, EFICIENȚĂ ENERGETICĂ ȘI PROTEJAREA CLIMEI ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE Având peste 6 500 de angajați și o amprentă de operare într-o varietate de comunități locale, avem grijă de angajații noștri într-o măsură proporțională față de „vecinii” noștri. ANGAJAȚI MULȚUMIȚI, IMPLICAȚI ȘI EFICIENȚI ÎMPREUNĂ ÎNTR-O COMUNITATE SĂNĂTOASĂ ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 30/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==