Sub-comitetele operaționale îndeplinesc următoarele roluri: z Identificarea și managementul aspectelor materiale de business și de sustenabilitate z Managementul riscurilor și al oportunităților strategice per piloni specifici z Dezvoltarea de obiective specifice z Operaționalizarea strategiei de sustenabilitate din cadrul celor trei piloni z Managementul riscurilor și al oportunităților operaționale z Generarea de inițiative specifice (programe, proiecte, măsuri) z Stabilirea de indicatori de performanță operaționali z Controlul și monitorizarea indicatorilor z Dezvoltare de politici z Evaluează și gestionează situațiile sau preocupărilor critice legate de managementul sustenabilității, inclusiv al aspectelor materiale relevante susținute prin procese operaționale în cadrul activităților în cadrul amplasamentelor organizației z Atingerea țintelor z Supravegherea punerii corecte în aplicare a Strategiei pe piloni specifici Managerul de Sustenabilitate deține următoarele responsabilități: z Susține implementarea strategiei de sustenabilitate și promovează programul companiei z Oferă consultanță pentru evaluarea oportunităților și riscurilor de afaceri z Evaluează procesele operaționale cu potențial impact și sprijină dezvoltarea strategiilor specifice din cadrul celor trei piloni z Guvernează ședințele comitetelor pe pilonii specifici z Conlucrează cu ceilalți membri ai Comitetului Operațional de Sustenabilitate z Raportează performanțele de sustenabilitate locale către CEO z Raportează anual performanța în materie de Sustenabilitate intern și extern z Verifică și acceptă împreună cu CEO-ul noile politici privind ariile de sustenabilitate z Asigură conformarea cu cerințele de raportare nonfinanciară ale organizației z Gestionarea oricăror actualizări viitoare ale Strategiei de Sustenabilitate, inclusiv supravegherea implicării furnizorilor independenți z Oferă instruiri și programe de dezvoltare în domeniul sustenabilității echipelor interne și funcțiilor cheie din organizație Practici responsabile de business Am dezvoltat politici care să ghideze practicile responsa- bile de business. Am integrat în operațiunile noastre inițiative care să conducă spre atingerea obiectivelor strategice. Această integrare s-a realizat considerând pragmatic faptul că PENNY România este un jucător important pe piața de retail din România. Abordăm businessul într-un mod etic cu respectarea drepturilor omului, cu abordări și practici corecte și oneste de business și suntem mereu aproape de stakeholderii noștri. Dezvoltarea de obiective și inițiative locale, operaționalizarea inițiativelor, controlul și monitorizarea per- formanțelor se realizează local în România de către Comitetul de Sustenabilitate. Acest comitet funcționează ca un organism de decizii și generare de idei. Strategia de sustenabilitate a PENNY România este supusă unor revizuiri periodice care iau în considerare toate informațiile disponibile, inclusiv sondajele efectuate în rândul clienților, analiza concurenților și analiza dezbaterilor politice. Identificăm și testăm oportunități. Conlucrăm pentru asigurarea unei mobilități sustenabile. La finalul lui 2022, am semnat o premieră în retailul românesc. Împreună cu partenerii noștri de la Step One Spedition și Mercedes-Benz Trucks & Buses Romania, am început să testăm eActros 300, primul camion electric disponibil în România. Tot în același an, am lansat inițiativa „100 de idei de business pentru România”. În colaborare cu Academia de Studii Economice, am analizat și integrat sub forma unui ghid 100 de oportunități de afaceri locale, de la industrii precum agricultura sau ambalajele, la produse cosmetice, cu scopul de a identifica soluții de dezvoltare a businessurilor bazate pe produse 100% românești și aliniate 3RO. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==