Toate datele brute obținute în urma consultării părților interesate au fost analizate folosind un instrument informatic specific care permite cuantificarea fiecărui aspect material considerând răspunsurile la întrebările adresate. Plecând de la cele două dimensiuni ale dublei materialități, am identificat ariile unde pot apărea probleme cheie în funcție de dimensiunea dominantă pentru fiecare în parte. Odată cu reanalizarea anuală a listei de aspecte materiale, pentru activitățile aferente anului 2022 am identificat un nou aspect material în cadrul pilonului Sortiment Sustenabil: Regionalitate și produse locale. Acest aspect este deosebit de important atât din punct de vedere strategic pentru compania noastră, dar și din punct de vedere al impactului în comunitate (mediu și social). Am operat la nivel de aspecte materiale următoarele schimbări: z am renunțat să tratăm separat Eficiența energetică aceasta fiind considerată ca subtopic esențial la Protecția Climei, z am redenumit aspectul material Nutriție în Promovarea nutriției sănătoase, z am redenumit aspectul material Protecția mediului în Managementul ambalajelor, z am redenumit subiectul material Angajați în Bunăstarea angajaților. În cadrul prezentului Raport de Sustenabilitate, am parcurs o analiza bazată pe metodologia dublei materialități, prin care am urmărit evaluarea cantitativă a aspectelor materiale PENNY ținând cont de: z Materialitatea financiară – relevanța pentru afacere – perspectivă outside-in, pentru o înțelegere a dezvoltării, performanței și poziției companiei z Impactul social și de mediu al organizației în comunitate – perspectivă inside-out, pentru a înțelege impactul pe care compania îl generează asupra mediului și a societății Din cele 18 aspecte materiale fiecare din acestea prezintă un impact economic asupra companiei (dimensiunea relevanța pentru afacere) și impact asupra mediului și societății (dimensiunea impactul organizației în comunitate), iar explicarea diferitelor tipuri de impacturi asupra factorilor economici, sociali și de mediu se regăsesc în cadrul prezentului raport pentru fiecare aspect material în parte la capitole distincte. Distribuția răspunsurilor Stakeholderi EXTERNI 96,11% Stakeholderi INTERNI 3,89% REZULTAT / SCOP z cuantificarea impactului organizației asupra comunității pentru fiecare aspect material identificat (perspectivă inside – out) 5 427 răspunsuri z cuantificarea relevanței pentru afacere a fiecărui aspect material (perspectivă outside-in) 4 interviuri Conceptul de dublă materialitate a fost integrat în procesul de consultare a părților interesate, pentru care am folosit două metode de implicare a stakeholderilor anul acesta: METODĂ DE CONSULTARE STAKEHOLDERI Chestionar online adresat tuturor categoriilor de stakeholderi realizat 2023 (perioada aprilie-mai 2023) Interviuri unu la unu cu persoane în funcții de management (Head of Marketing Department, Head of Buying Food Department, CFO-ul, COO-ul) RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 36/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==