RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Zone de self-pay, în magazine. Foarte eficiente în cazul clienților tineri sau vârstă medie. Utile pentru scăderea timpului de scanare și plată. Un preț al produselor sustenabil pentru consumatori. Fidelizarea clienților prin acțiuni care combat schimbările climatice. Să asigure un dialog constructiv cu partenerii de afaceri. Deschiderea unui magazin 100% „green“. Construcția de Depozite pentru legume în fiecare județ. Conservare relații solide, pe termen lung cu furnizorii. Etica în relațiile de business. Aprovizionare locală pe lanț cât mai scurt. Produse locale / Produse românești. Produse autohtone variate la raft. Promovarea producătorilor locali. Ar trebui să existe produse pentru cei cu venituri modeste, pentru cei care dețin cardurile sociale de alimente. Asigurarea varietății produselor. Educație alimentară, alimentație sănătoasă. Calendar ECO PENNY. Încurajarea cumpărătorului de a face donații din produsele cumpărate. Promovarea legumelor și fructelor românești prin stabilirea/întărirea parteneriatelor cu producătorii autohtoni și prezentarea corespunzătoare la raft. Promovarea unui stand cu produse vrac la preț atractiv. Ar trebui să oferiți un sortiment mai larg de produse bio. Promovarea mai multor produse vegane. Raion cu produse fără gluten/ vegan. Mai multe produse fabricate în România pe rafturi. Dezvoltare game sustenabile. Produsele non-food – textile și accesoriile textile (șepci, căciuli, etc. ) să fie sustenabile (din materiale reciclabile prietenoase cu mediul), chiar dacă acum în momentul de față prețul poate fi ceva mai mare. Promoții. Grăbiți deschiderea punctelor de reciclare. Implicare în programul educațional, școli și licee, în legătură cu reciclarea deșeurilor. Participarea la campanii locale de educare a comunităților locale și de strângere a deșeurilor din zonele rurale. Prin panouri puse la intrarea în magazin să facem cunoscut cât de important e să avem grijă de mediu, de gunoiul reciclabil, pentru viitorul copiilor noștri. Donarea alimentelor gata să expire caselor de copii și bătrâni. Implementarea sistemului de garanție pe sticlele de plastic. Puncte de reciclare la intrarea/ieșirea din magazine. Campanii de promovare împotriva aruncării la întâmplare a ambalajelor și gunoaielor. La construcția și amplasarea unei stații de încărcare electrice de la PENNY să fie sursă de alimentare de 220 V și pentru biciclete și tricicletei cu motor electric! Mai puține ambalaje de plastic în magazine. Promovarea reciclării pentru diferite categorii de deșeuri. Parcări sustenabile umbrite natural. Cointeresarea cumpărătorului pentru recuperarea ambalajelor. Utilizarea unei folii stretch cu procent de reciclat, transparentă. Înlocuirea benzilor adezive cu suport de BOPP cu benzi adezive de hârtie!, înlocuirea paleților de lemn cu cei de hârtie. Folosirea panourilor solare pentru magazine. Organizare informări periodice campanii sociale. Acțiuni de ajutorare a adăposturilor de animale sau asociaților de specialitate. Acțiuni de ajutorare a persoanelor defavorizate. Angajarea tinerilor fără studii sau posibilități financiare. Comunicare către consumatori direct în magazin a acțiunilor pe care le efectuați în acest sens. Promovarea în unități școlare. Concursuri. În zone vizibile ar trebui să existe mesaje care să sensibilizeze cumpărătorii în ceea ce privește protecția mediului, dar și alte teme care fac trimitere la sensibilitatea umană. Promovarea atitudinii politicoase. Angajarea persoanelor cu dizabilități. Încurajarea mișcării, a activității fizice. Dezvoltarea de proiecte de implicare sociala cu angajații companiei. SORTIMENT SUSTENABIL GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==