furnizorii de materii prime, componente sau ingrediente, precum și subcontractanții și agenții. Ne așteptăm ca furnizorii noștri şi prestatorii de servicii și alți parteneri de afaceri să acționeze cu integritate și să ne onoreze valorile. Pentru sesizări, reclamații referitoare la prețuri, la aspecte din pliant, existența stocului de produse, numere de telefon, posturi disponibile, dar și pentru întrebări generale, Serviciul de Relații cu Clienții este disponibil pentru a ajuta. Acesta poate fi contactat fie telefonic (0800 110 111 de luni până sâmbătă în intervalul 8:0021:00), online (www.penny.ro/contact), sau la adresa de e-mail contact@penny.ro. Pentru sesizări cu privire la încălcarea codului de conduită, se poate accesa sistemul nostru de raportare digitală denumit REWE Group Hintbox, disponibil şi la adresa https://rewe-group.hintbox.de/. Politici anticorupție Politica noastră anticorupție: Nu tolerăm nicio formă de corupție, mită sau șantaj. Pentru a evita conflictele de interes și situațiile dezavantajoase pentru noi sau partenerii noștri, înlăturăm orice interes personal din operațiunile de business. Niciun contract sau relație de business nu poate fi folosită în beneficiul personal sau al unei terțe părți. Mai multe detalii in capitolul Managementul riscului şi conformare. Corectitudine și practici anti-concurențiale Corectitudinea competițională: Susținem competiția corectă și ne alegem partenerii contractuali pe baza calității, prețului și potrivirii serviciilor acestora cu nevoile noastre. Orice înțelegere sau schimb de informații către sau între competitori în privința prețurilor și termenilor și condițiilor furnizorilor sunt interzise. Mai multe detalii se pot citi în capitolul Managementul riscului și conformare. Gestionarea reclamațiilor Reclamațiile legate de drepturile omului, riscuri de mediu sau încălcări ale diligenței necesare sunt gestionate cu responsabilitate. Procedura noastră privind reclamațiile se bazează pe Legea germană referitoare la obligațiile corporative în materie de diligență necesară în lanțurile de aprovizionare (LkSG), care garantează un proces demn de încredere și, în același timp, transparent în tratarea reclamațiilor cu privire la încălcarea drepturilor omului sau a obligațiilor de mediu. O reclamație în temeiul LkSG poate fi utilizată pentru a raporta suspiciuni cu privire la posibile riscuri la adresa drepturilor GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==