2022 a fost un an marcat de o inflație ridicată și de o încredere scăzută a consumatorilor în privința produselor alimentare. Dimensiunea sustenabilității la PENNY prezintă o dezvoltare pozitivă pe termen lung, însă rezultatele sondajului PENNY realizat în rândul consumatorilor în perioada Q4 a anului 2022 indică o ușoară scădere a satisfacției acestora față de anul precedent, pe ariile de acțiune monitorizate. Scăderea este determinată în principal de o satisfacție generală mai scăzută cu privire la angajamentul social. Cele mai importante aspecte pentru respondenți sunt condițiile de muncă, urmate de egalitatea de șanse și creșterea competențelor angajaților. Dezvoltare puternică în ceea ce privește produsele ecologice și regionale este esențială, deoarece relevanța pentru produsele locale este ridicată în rândul consumatorilor români. Reacția consumatorilor noștri indică faptul că acțiunile PENNY privind produsele ecologice și regionale se dezvoltă în direcția corectă. Informațiile suficiente despre produse, produsele naturale, evitarea risipei de alimente și produsele regionale sunt cele mai relevante puncte pentru clienții PENNY, conform sondajului. Grija pentru mediul înconjurător rămâne o arie de acțiune relevantă, iar dezvoltarea de acțiuni în această direcție ar trebui să urmărească în special: reducerea deșeurilor, consumul responsabil și produsele ecologice, conform răspunsurilor primite în urma sondajului. Activități de sustenabilitate dezvoltate de PENNY, în special utilizarea energiei regenerabile, au fost semnalate ca fiind în mare parte activități necunoscute de clienții noștri. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 68/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==