RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Lucian PAVEL Head of Marketing Department Transparență și comunicare responsabilă Evaluăm în mod continuu performanțele și progresele privind comunicarea și transparența în relația cu toți stakeholderii, iar orice conflict privind obiectivele și practicile de comunicare responsabilă este discutat atât intern, cu experții din companie, cât și cu stakeholderii externi, experți în domeniul relațiilor publice. Pentru a reuși să comunicăm în mod eficient și responsabil, colaborăm cu echipe profesioniste în domeniul comunicării și avem experți interni în cadrul echipei de marketing, resurse umane și comunicare corporativă. Dorința noastră a fost și rămâne aceea de a oferi produse sustenabile obținute prin procese în cadrul cărora drepturile lucrătorilor sunt respectate, impactul negativ asupra mediului este diminuat, iar standardele de calitate pentru obținerea produselor sunt strict respectate. Nu în ultimul rând, ne dorim să comunicăm corect legătura dintre eforturile noastre și cele ale colaborării cu partenerii noștri pentru a atinge performanțele dorite. De-a lungul lanțului de aprovizionare, lucrăm cu diverși parteneri. Atât noi, cât și aceștia, ne supunem prevederilor legale cu privire la protecția și informarea consumatorilor și la practicile de marketing și vânzări. Ne angajăm să respectăm toate cerințele de calitate și ne asigurăm că toți colaboratorii noștri sunt informați cu privire la acestea și că depun toate eforturile pentru respectarea lor. Suntem transparenți cu privire la tot ceea ce presupune dezvoltarea brandurilor și comercializarea produselor noastre. Introducerea conceptului de sustenabilitate și a practicilor specifice acestuia de-a lungul lanțului de aprovizionare a fost un proces care a necesitat timp. Tratăm reclamațiile venite din partea stakeholderilor noștri cu mare responsabilitate și ne concentrăm pe soluții. Prin intermediul campaniilor de marketing, ne propunem să promovăm produsele noastre și brandul PENNY, dar și să comunicăm toate eforturile noastre cu privire la sustenabilitate. Nici în anul 2022 nu au existat incidente de neconformare cu privire la campaniile de marketing. Ne promovăm produsele în strictă conformitate cu cerințele legale, precum și cu standardele etice și culturale. Urmând principiile adevărului, preciziei și transparenței, aplicăm propriul nostru cod de conduită la nivelul întregii companii, care este aliniat cu regulamentele, orientările și normele stabilite de Consiliul Național al Audiovizualului. În orientările noastre privind practicile comerciale sustenabile, ne angajăm în mod explicit să respectăm reglementările aplicabile privind protecția consumatorilor și să utilizăm practici adecvate de vânzare, marketing și informare în comunicarea cu consumatorii. Ca o modalitate de a lua în considerare acești factori în conceptele publicitare, materialele de comunicare PENNY sunt aprobate de către Managerul de Sustenabilitate înainte de a fi publicate. Nici în anul 2022 nu a existat nicio încălcare a comunicărilor de marketing care să conducă la un avertisment scris. Din 2022, am introdus pe ambalajele mărcilor proprii cele doua icon-uri de reciclare, cu mesaje educative referitoare la colectarea selectivă. Tot din 2022, am introdus cerința de materie primă cu FSC pentru ambalaje de hârtie/ carton (primar și secundar). Conform monitorizării interne, până în acest moment avem 58 de ambalaje primare cu FSC (reprezentând 14% din ambalajele de hârtie) și 103 ambalaje secundare (reprezentând 22% din totalul ambalajelor secundare de mărci proprii). GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==