RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

MANAGEMENTUL RISCULUI ȘI CONFORMAREA EXPLICAREA IMPACTULUI Evaluarea și managementul riscurilor asociate operațiunilor PENNY sunt esențiale și fac parte din procesul de gestionare concentrat la nivelul corporației. Identificăm și gestionăm responsabil toate riscurile de business, riscurile operaționale și cele asociate conformărilor legislative pe diferite aspecte pe piața din România. Suntem foarte atenți ca operațiunile noastre să fie conforme cu cerințele Grupului REWE, cu cerințele legale în vigoare, sau cu cerințe specifice ale părților interesate. Identificăm noi oportunități pe care le adresăm din perspectiva plus valorii adăugate în comunitate. Putem crește afacerea doar dacă identificăm corect oportunitățile pe care le putem aborda dar și diminuând riscurile asociate și prevenind potențialele impacturi negative. CUM CONTROLĂM IMPACTUL Prin aplicarea constantă în activitatea noastră a principiului precauției susținut de un management al riscurilor foarte bine definit, atât pentru serviciile și produsele noi puse pe piață, cât și pentru activitatea curentă prin re-evaluări constante ale riscurilor, reușim să gestionăm consecvent riscurile. Alocăm resurse pentru identificarea și gestionarea corectă a tuturor riscurilor și conformarea cu cerințele de corporație, cu cerințele legale în vigoare sau cu cerințe specifice ale părților interesate. Gestionăm riscurile prin aplicarea următorilor pași: z Identificare – luăm în considerare factorii politici, economici, legali, sociali, tehnologici și de mediu pentru a identifica riscurile și oportunitățile z Evaluare – analizăm în detaliu și în mod structurat cauzele și potențialul impact z Agregare – clasificăm și încadrăm riscurile identificate în diferite categorii, în funcție de tip și gravitatea impactului și relevanță pentru activitatea noastră z Adresare – realizăm planuri și strategii de gestionare atât a riscurilor, cât și a oportunităților z Diminuare – gestionăm riscurile prin acțiuni concrete de minimizare a impacturilor negative IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE Ne dorim sa prevenim încălcările reglementărilor legale și interne ale companiei și, astfel, să evitam daunele aduse companiei, precum și răspunderea personală a angajaților. Am definit standarde de conduită care sunt obligatorii pentru toți angajații. Am pus la dispoziția tuturor angajaților un ofițer de conformitate (DCO) pentru problemele de conformitate, împreună cu ofițerii de conformitate locali. Punem în aplicare un sistem eficient de gestionare a conformității și am stabilit un program de conformitate care include o varietate de măsuri preventive, pe 3 arii de acțiune: z Conformarea legală z Conformitatea z Managementul Riscului Condițiile generale, liniile directoare și procesele de management al riscului sunt uniforme în întregul grup. Urmărim să contracarăm cu succes diverse riscuri economice, cum ar fi evoluția prețurilor sau modificările legislative, și să asigurăm oportunități sustenabile. Ne bazăm pe un sistem uniform de gestionare a riscurilor la nivelul întregului grup, în cadrul căruia clasificăm riscurile în funcție de potențialul lor de amenințare la adresa activității noastre comerciale, a poziției financiare și a veniturilor, a fluxurilor de numerar, a reputației și a situației juridice. Suntem conștienți de riscurile fizice și de tranziție pe care le prezintă încălzirea globală. Riscurile sunt gestionate de către responsabilii de risc, care identifică, inventariază și raportează riscurile identificate în cadrul activității. Înregistrăm și evaluăm în mod sistematic riscurile de corupție cu ajutorul unui instrument susținut de tehnologia informației. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 78/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==