TripluRO (3RO) În anul 2020, ne-am asumat un obiectiv ambițios, sub umbrela TripluRO (3RO): ne-am propus ca până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România. Împreună cu partenerul nostru, Academia de Studii Economice, am analizat 100 de oportunități de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele, sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții care să ne ajute să oferim românilor într-un viitor cât mai apropiat produse care să se alinieze obiectivului 3RO. Ce înseamnă 3RO? z Ingredientul principal provine din România, adică ingredientul care reprezintă cea mai mare pondere relativă (%) în volumul produsului final, astfel cum reiese de pe eticheta produsului, a fost cultivat, produs, crescut, extras sau fabricat în România; z Produsul este procesat în România, prin procesare înțelegându-se o acțiune care modifică ingredientul/produsul inițial, inclusiv prin încălzire, afumare, sărare, coacere, congelare, uscare, marinare, extragere, extrudare, amestecare, prelucrare, diluare sau o combinație a acestor procedee; z Produsul este ambalat în România, adică produsul a fost introdus într-un ambalaj, fie el primar, secundar sau terțiar, pe teritoriul României. De ce TripluRO? z Răspuns la nevoia clientului: conform sondajelor, Regionalitatea şi produsele locale este al treilea criteriu de cumpărături după preț și promoție, în timp ce noi ne poziționăm ca fiind „Discounterul fresh de cartier care îi înțelege cel mai bine pe români“ z Valoare adăugată pentru comunități: dorim să contribuim la reducerea deficitului de 5 miliarde de euro la produsele agroalimentare procesate, conform balanței comerciale a României z Lanțul de aprovizionare scurt: se traduce prin prospețime și o mai bună disponibilitate a bunurilor z Sustenabilitate: ne dorim să ne reducem amprenta de dioxid de carbon și să creăm valoare pentru comunități Avem în plan să dezvoltăm în continuare colaborarea strânsă cu producătorii locali și regionali și suntem pe calea cea bună pentru a ne alinia sortimentul de mărci private la obiectivul TripluRO, prin care ne propunem ca, până în 2023, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România. Vom continua să promovăm crearea de valoare locală prin extinderea continuă a produselor TripluRO. În acest fel, precum și prin etichetarea clară a acestor produse la raft în magazinele noastre ne punem in aplicare angajamentul nostru față de promovarea produselor locale. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==