Responsabilitate digitală Responsabilitatea digitală corporativă (CDR) este o direcție de dezvoltare asumată la nivel de grup pentru care acordăm o atenție deosebită, aceasta putând fi considerată o condiție pentru dezvoltarea companiei noastre. La nivel de grup, considerăm CDR ca o obligație de a crește digitalizarea operațională și a de a promova competențele digitale. În mod inevitabil, acest aspect este asociat cu procesarea responsabilă a datelor. Grupul REWE a publicat în anul 2020 „Manifestul IA“ ce conține recomandări specifice, ușor de înțeles, pentru lucrul cu aplicații și procese bazate pe IA, care trebuie luate în considerare la dezvoltarea aplicațiilor IA. Totodată, se promovează un schimb regulat și intensiv între angajații din diferite domenii ale companiei și dincolo de granițele companiei, pentru a contribui la modelarea digitalizării într-un mod responsabil. Aceste preocupări către inovare ne permit să păstrăm pasul cu tendințele industriei și să venim în întâmpinarea clienților noștri cu noi soluții care pot îmbunătăți experiența la cumpărături. În același timp, trecerea în mediul digital sau dezvoltarea mai multor soluții în această direcție pot contribui și la sprijinirea eforturilor noastre de conservare a resurselor și de reducere a impacturilor negative asupra mediului. Astfel de exemple sunt: z extinderea serviciilor de comerț digital: optimizarea rutelor de traseu de livrare, oferind o alternativă cu impact mai redus asupra climei față de transporturi individuale realizate de clienți diferiți z distribuirea pliantului PENNY prin WhatsApp și aplicația PENNY reducerea consumului de resurse prin oferirea unei alternative la pliantele clasice printate z platforma de e-learning pusă la dispoziția angajaților: oferă o alternativă mai sustenabilă față de cursurile cu prezență (prin reducerea deplasărilor) sau distribuirea materialelor de curs Am continuat implementarea și dezvoltarea măsurilor și proiectelor dezvoltate în anii anteriori, ce susțin practica responsabilă și dezvoltarea durabilă: z Queue Management Platform – optimizarea timpului petrecut de clienții PENNY la casa de marcat z Paperless office – implementarea semnăturii electronice z Digital commerce operation – implementarea RPA pentru automatizarea proceselor financiare z Optimizarea utilizării hârtiei în procesele contabile desfășurate în magazine În anul 2023 am realizat 5 audituri interne pe teme de securitate cibernetică, în urma cărora nu am identificat amenințări. Astfel, nu am avut nicio breșă de securitate sau furturi de date cu caracter personal sau comercial sau contaminări ale rețelei interne cu malware. SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==