Raport sustenabilitate PENNY 2023

SORTIMENT SUSTENABIL – PROGRES VERSUS OBIECTIVE Arie de acțiune Obiectiv Progres Repere – fapte și cifre Regionalitate și produse locale Aprovizionarea cu produse proaspete cu impact redus asupra mediului și stimularea economiei locale: 60% din sortiment să fie TripluRO  z peste 90% furnizori din România z 86% din total achiziții de la furnizori locali z 69% produse alimentare de proveniență regională z 58% din furnizori au o relație contractuală compania noastră de peste 5 ani z 39% proporția produselor produse 3RO (au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate în România, sunt ambalate în România) Cel puțin 80% din selecția noastră de fructe și legume să fie din surse românești în timpul sezonului  z 90% din selecția noastră de fructe și legume este din surse românești în timpul lunilor de disponibilitate Etică în procesele de aprovizionare 100% conformitate cu standardele sociale în cadrul lanțurilor de aprovizionare relevante.  z 73,6% din producătorii eligibili au declarat până la finalul anului 2023 că dețin certificat de audit social valid Creșterea gradului de produse marcă proprie cu certificări specifice până în 2030  z 100% din cafeaua și 5% din ceaiul marcă proprie prezintă certificare Rainforest Alliance, etichetă ecologică sau Fairtrade z 30% din sortimentul de pește comercializat este certificat MSC z 100% din produsele ce conțin cacao, mărci proprii sunt certificate UTZ Asumarea din partea furnizorilor noștri de marcă proprie în proporție de 100% a Codul nostru de Conduită al Furnizorilor  z 100% din furnizorii noștri de marcă proprie au semnat și și-au asumat Codul de Conduită specific Tratarea responsabilă a animalelor de fermă Eliminarea de la vânzare a ouălor ce provin de la găini crescute în baterii (cod 3) până în 2025  z 8,91% din ouăle vândute în magazinele noastre sunt încadrate pe cod 0, 1 și 2 Managementul ambalajelor Creșterea gradului de educare a consumatorilor în procesul de reciclare a ambalajelor  z 5 parteneriate multi-stakeholder pentru implementarea campaniilor de colectare selectivă a ambalajelor z Peste 18 tone de ambalaje colectate în magazinele noastre în vederea reciclării în cadrul campaniilor Creșterea procentului de ambalaje sustenabile pentru produsele marcă proprie până la 100% în 2030  z 100% pungi de cumpărături sustenabile z 246 de articole nou dezvoltate cu ambalaje secundare certificate FSC z 155 de articole nou dezvoltate cu ambalaje primare certificate FSC z 100% articole marcă proprie nou dezvoltate cu ambalaje secundare certificate FSC Asigurarea ca toate ambalajele din PET marcă proprie conțin cel puțin 60% PET reciclat (rPET) până în 2030  z 14 produse marcă proprie au ambalajul realizat din 100% r-PET Promovarea nutriției sănătoase Creșterea numărului de articole care fac parte dintr-o dietă sănătoasă.  z 84 de articole ecologice și pentru dietă specială z 66 de articole bio  În curs de implementare Țintă atinsă Țintă neatinsă SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==