Raport sustenabilitate PENNY 2023

8,16 7,75 -4,99% Pungi de cumpărături 3,19 3,29 +2,87% Legume și fructe 4,49 4,43 -1,26% Brutărie și dulciuri 38,21 37,15 -2,78% Băuturi răcoritoare, ceai, cafea 1,99 1,45 -27,30% Băuturi alcoolice 17,98 16,20 -9,92% Produse proaspete 3,60 4,86 +34,79% Produse cosmetice 7,55 8,37 +10,89% Carne și mezeluri 1,16 0,88 -24,23% Produse non-food 5,06 5,95 +17,59% Alimente de bază 0,60 0,85 +41,91% Produse întreținere 4,34 5,22 +20,24% Conserve 3,66 3,60 -1,49% Altele Amprenta de plastic a ambalajelor produselor marcă proprie (tone) 2022 2023 PROGRES 2023 vs. 2022 Primare 7 432 8 027 +8% Secundare 645 1 493 +131% Terțiare 370 438 +18% Pungile de cumpărături sunt un tip de ambalaj supuse atenției consumatorilor și a autorităților de reglementare. Încurajăm reutilizarea pungilor de cumpărături și oferim mai multe alternative realizate din diferite materiale care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Pungi de cumpărături comercializate în 2023 438,5 tone biodegradabile 6,5 tone hârtie 56,8 tone textile 171,7 tone plastic TOTAL 673,5 tone Amprenta de plastic a ambalajelor produselor marcă proprie (%) PROGRES 2023 vs. 2022 PROGRES 2023 vs. 2022 2022 2023 2022 2023 SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==