RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 16/256 PENNY România – o companie în continuă dezvoltare sustenabilă Brandul PENNY International, sub umbrela căruia ne desfășurăm activitatea de business, este prezent în 5 piețe: România, Italia, Austria, Republica Cehă și Ungaria. În loc să adoptăm un concept uniform în toate aceste piețe, am optat pentru o abordare care să se alinieze cu cerințele și tendințele specifice fiecărei piețe locale. Viziunea REWE Group este aceea de a consolida în continuare brandul PENNY ca un discounter care se adaptează la specificațiile naționale, punând accent pe o selecție bogată de produse regionale și pe un raport competitiv preț-calitate. În România, ne-am început activitatea în anul 2005, deschizând primele sale magazine în formatul Erkrath. Ulterior, am inaugurat primele două magazine de tip discount sub numele PENNY Market. Transformarea magazinelor a continuat în 2014 cu remodelarea lor în formatul Ambiente și mai târziu, în 2017, în formatul Future Store. Astfel, la 19 ani de la intrarea pe piața românească, rețeaua noastră cuprinde 376 de magazine, toate operând sub noul și unicul brand „PENNY.” În anul 2020, ne-am definit sloganul „Economisim bani, nu dragoste“, care reflectă înțelegerea profundă a modelului nostru de business și a rolului nostru ca parte integrantă a comunităților locale și a segmentului de clienți cărora ne adresăm. În 2023 am extins sloganul pentru a conține și variantele „Economisim bani, nu responsabilitate”, pentru a surprinde într-un mod centralizat angajamentul nostru față de sustenabilitate, și „Economisim bani, nu pasiune” pentru a sublinia angajamentul nostru față de echipa noastră. Rămânem în continuare dedicați îmbunătățirii constante a experienței de cumpărături și pune accent pe un raport calitate-preț echitabil în modelul său de discounter. Ne adaptăm la tendințele actuale de consum și aducem valoare adăugată în viețile clienților prin modernizarea și optimizarea formatului magazinelor noastre, prin asigurarea unei experiențe de cumpărături inteligentă, cu produse proaspete și de calitate, care aduc plus valoare clienților noștri. Evoluția numărului total de magazine și centre logistice și strategia pentru 2029 magazine centre logistice 45 2007 2 163 2014 2 220 2017 3 300 2021 4 336 2022 4 2023 376 4 616 obiectiv 2029 6 16 2005 1 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==