În anul 2020, am inițiat un nou ciclu strategic, angajându-ne să investim peste 1 miliard de Euro în România până în anul 2029. Această investiție va fi direcționată către implementarea unor inițiative și acțiuni ce aparțin celor șapte piloni strategici de business ai companiei noastre: 1. Remodelarea magazinelor și experiență îmbunătățită la cumpărături. În 2023, am investiții strategice în tehnologii sustenabile, optimizând astfel experiența de cumpărături a clienților. Noile noastre magazine sunt dotate cu sisteme avansate de refrigerare care utilizează CO2, minimizând impactul asupra mediului, și includ stații de încărcare pentru vehicule electrice, demonstrând angajamentul nostru pentru confortul clienților și responsabilitatea față de mediu. Ne angajăm să îmbunătățim continuu formatul magazinelor noastre, luând în considerare feedback-ul consumatorilor. 2. Expansiune. Am extins rețeaua PENNY prin deschiderea a 40 de noi magazine, ajungând la un total de 376 de locații în întreaga țară. Această expansiune consolidează accesul și disponibilitatea serviciilor și produselor noastre pentru un număr în creștere de clienți din România. 3. Produse din România. Suntem dedicați să continuăm angajamentul stabilit prin inițiativa TripluRO (3RO), sprijinind producătorii locali și valorificând produsele românești. Strategia noastră se concentrează pe creșterea prezenței la raft a produselor care au ingredientul principal originar din România și care sunt procesate și ambalate pe plan local, contribuind astfel la stimularea economiei naționale. 4. Echipa PENNY. La PENNY, ne mândrim cu faptul că punem pe primul plan bunăstarea angajaților, ceea ce stă la baza succesului nostru. În 2024, pentru al treilea an consecutiv, ne-am bucurat să fim recunoscuți ca Angajator de Top (conform metodologiei Institutului Top Employer), o dovadă a angajamentului nostru față de echipa noastră. Este esențial pentru noi ca fiecare membru PENNY să se simtă valoros și să aibă certitudinea unui loc de muncă sigur. Pentru a atinge acest obiectiv, le oferim angajaților noștri un pachet atractiv de beneficii, care include zile de concediu în plus față de minimul stabilit prin lege, vouchere și bonusuri pentru performanță, urmărind astfel ca fiecare angajat să se simtă apreciat și motivat. 5. Digitalizare. În 2023 am continuat să investim în digitalizare, optimizând experiența de cumpărături și eficientizând procesele interne. Implementarea tehnologiilor moderne ne-a permis să răspundem mai bine nevoilor clienților noștri și să îmbunătățim gestionarea resurselor. Continuăm să ne extindem accesibilitatea pentru clienți prin parteneriatele existente cu Glovo și Bringo și suntem în curs de a iniția o nouă colaborare cu Tazz. În plus, lucrăm la un concept inovator de magazin, „autonom“, care va debuta în 2024, și implementăm un nou format în magazinele recent inaugurate, inclusiv în cele 40 deschise în 2023. 6. Sustenabilitatea. Sustenabilitatea reprezintă un element de bază în strategia noastră de dezvoltare, iar în cadrul acestui raport prezentăm multitudinea de acțiuni și măsuri pe care le-am implementat pentru dezvoltarea acestei direcții. Recertificarea ISO 50001 subliniază succesul nostru în eficientizarea resurselor și minimizarea impactului asupra mediului. Contribuim activ la dezvoltarea comunității prin inițiative de biodiversitate urbană și parteneriate cu Habitat for Humanity România și World Vision România. De asemenea, am investit 21,2 milioane de Euro pentru implementarea Sistemului de Garanție-Returnare în România, permițând clienților să returneze ambalaje în schimbul unei garanții de 0.5 lei per ambalaj. 7. Comunicare integrată. La PENNY, am menținut un angajament constant față de evenimentele și inițiativele comunitare, păstrând legătura strânsă cu colegii, clienții și partenerii noștri și anul trecut. Am păstrat o politică de transparență în comunicările noastre, ținând publicul și partenerii la curent cu evoluțiile și direcțiile companiei. SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==