Bunăstarea angajaților EXPLICAREA IMPACTULUI Consideram că succesul unei afaceri se bazează în primul rând pe oameni. Experiența și determinarea acestora influențează semnificativ dezvoltarea business-ului. De aceea, intenționăm încă din etapa de recrutare să identificăm persoane ambițioase și motivate, cu o experiență relevanta în domeniul lor de activitate. Ulterior, ne străduim să menținem această motivație prin programe de dezvoltare personalizate și prin recunoașterea meritelor. În același timp, suntem conștienți de dificultățile întâmpinate de grupurile vulnerabile pe piața muncii. Astfel, ne concentrăm și pe ideea de a oferi oportunități persoanelor la început de carieră, celor peste 50 ani și persoanelor cu dizabilități, integrându-le în echipa noastră. IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE Structura internă a echipelor noastre și informațiile detaliate despre aceștia (inclusiv defalcarea pe sexe, regiuni și tipuri de contract) sunt gestionate și raportate de către departamentul de resurse umane, conform metodologiilor interne. Aceste date sunt colectate și analizate periodic pentru a ne asigura de transparența și conformitatea cu cerințele de raportare. În paginile următoare, se regăsește harta ilustrată a regiunilor PENNY, ce prezintă atât distribuția regională a magazinelor, cât și locațiile centrelor logistice din Bacău, Turda, Filiași și Ștefăneștii de Jos. Această abordare ne permite să monitorizam și să raportăm eficient diversitatea și distribuția forței de muncă, contribuind la obiectivele noastre de sustenabilitate și incluziune. În anul 2023 echipa a crescut cu 10,4% față de anul anterior, iar fluctuația de personal a scăzut cu 5,5%. Acest subcapitol include informații detaliate cu privire la structura și componența echipelor noastre și cuantificarea măsurilor prin care asigurăm bunăstarea angajaților. Rolurile de management sunt ocupate de către persoanele cu statut de angajat din cadrul Consiliului executiv, directoral și de management PENNY România (Management Board) şi din angajații care ocupă funcții de previziune și organizare a activității, de coordonare și antrenare a personalului subordonat și de control asupra obiectivelor propuse, precum cei încadrați pe poziții de Team Leader, Şef Serviciu, Şef departament, Manager vânzări, Manager depozit. CUM CONTROLĂM IMPACTUL Acordăm o atenție deosebită aspectelor legate de resursele umane, străduindu-ne să gestionăm imprevizibilitatea prin optimizarea proceselor existente și prin implementarea de proceduri eficiente. Ne propunem să ne diferențiem pe piață prin mediul de lucru de calitate pe care angajații noștri îl experimentează, și să adresăm riscurile potențiale prin crearea de oportunități atât pentru afacere, cât și pentru angajați. Abordarea noastră internă se concentrează în continuare pe următoarele aspecte: z Recrutarea și retenția angajaților z Politicile de resurse umane și beneficiile acordate angajaților noștri z Politicile de resurse umane orientate către etape importante din viața angajaților z Diversitatea și egalitatea de șanse z Oportunitățile pentru persoanele trecute de 50 de ani z Programele de educație și training pentru angajați z Programele de wellbeing z Sănătatea și siguranța la locul de muncă RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 190/256 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==