Evaluarea satisfacției angajaților Pentru a putea dezvolta măsuri relevante de retenție a angajaților, evaluăm gradul de satisfacție al colegilor noștri. În aceste sens, folosim chestionarul MAZU, distribuit o dată la doi ani, care utilizează o scară de la 1 la 6, unde 1 indică satisfacția maximă, iar 6 nemulțumirea maximă. Ultima astfel de evaluare a fost realizată în 2022, la care au participat 4 727 persoane, cu o rată de răspuns de 88%, în urma căreia s-a înregistrat un scor general de 1,73. Cel mai bun scor a fost obținut pentru afirmația „Îmi place munca mea”. În cadrul acestei evaluări, am identificat 9 măsuri principale pentru a veni în întâmpinarea nevoilor identificate de către colegii noștri, pe teme cum ar fi: optimizarea echipamentelor și instrumentelor de lucru, condiții de muncă, oportunități de carieră, ore de lucru. Dintre acestea, în anul 2023 am soluționat 6 dintre măsuri, una a fost demarată urmând a fi finalizată în 2024, iar două sunt programate pentru 2024. De altfel, titulatura „Angajator de Top“, obținută în trei ani consecutiv (2022, 2023, 2024), reflectă atenția și angajamentul nostru față de echipa PENNY și demonstrează succesul strategiei noastre de resurse umane și grija față de angajați. Politici de remunerare 100% din angajații noștri sunt acoperiți de un contract colectiv de muncă Recunoaștem faptul că remunerarea și salariile reprezintă unele dintre condițiile de bază pentru a asigura bunăstarea angajaților noștri, condiție esențială pentru dezvoltarea companiei noastre, motiv pentru care continuăm strategia de creștere a veniturilor și investim constant în calitatea vieții la locul de muncă. Ne bazăm strategia de remunerare pe: z Repere și studii de piață, în care luăm în considerare toate țările în care rețelele PENNY își desfășoară activitatea z Strategia pe termen lung, în funcție de nivelul de dezvoltare organizațională, în care ne concentrăm pe pachete salariale competitive – grila salarială bazată pe anii de serviciu z Strategia pe termen scurt, în funcție de inflație, pe care o actualizăm în mod regulat luând în considerare rezultatele analizelor de piața muncii (retail și industrie) în toate orașele cu magazine PENNY Sistemul de bonificație este specific pentru fiecare unitate de business (Sediul Central, Centre Logistice, Magazine) și pentru categorii de funcții, luând în considerare elemente cum ar fi indicatori de performanță, vechime și bonusuri fixe pentru integrarea în echipă a noilor colegi (onboarding) și retenție. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 196/256 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==