RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 22/256 Principiile noastre de activitate şi gestionarea lanțului valoric În cadrul pieței de retail din România ne poziționăm ca discounter de top și ne concen- trăm pe comercializarea unei game variate de produse alimentare și nealimentare. Suntem foarte atenți la structura lanțului nostru valoric, evaluând efectele directe și indirecte generate de operațiunile noastre, inclusiv magazinele și centrele logistice, precum și pe cele din amonte, adică lanțul de aprovizionare, și din aval, reprezentat de distribuția produselor și serviciilor. Suntem angajați în promovarea sustenabilității în toate regiunile unde operăm, acordând o atenție deosebită impactului potențial al activităților noastre asupra mediului și societății. Efectuăm o evaluare riguroasă a riscurilor și oportunităților externe care ar putea influența guvernanța și performanța companiei. Pentru noi, este esențial să adoptăm o abordare preventivă, să reducem impactul negativ și să amplificăm beneficiile pozitive ale activității noastre. Ne desfășurăm activitate urmând o serie de principii orientate către oameni. Obiectivele noastre cu privire la modul de desfășurare a activității sunt bazate pe principiul excelenței operaționale, dorind astfel să ne asigurăm că clienții noștri își pot achiziționa produsele dorite cât mai convenabil posibil, oferind prețuri, calitate, sortiment și servicii bune. Îi prețuim pe toți la fel, iar relațiile noastre se bazează pe respect reciproc, indiferent dacă acestea implică furnizori, clienți, angajați sau alte categorii de stakeholderi. Ne străduim să identificăm noi procese și nevoi unde putem aduce o contribuție valoroasă și suntem profund conștienți de importanța colaborării cu toți stakeholderii de-a lungul lanțului valoric. Aceasta include producătorii, manufacturierii, furnizorii, angajații și subcontractorii din centrele logistice REWE și magazinele PENNY, clienții, mediul academic și alții. Recunoaștem că mulți dintre acești parteneri pot influența semnificativ afacerea noastră, fie prin lanțul de aprovizionare, fie prin cel de distribuție a produselor. Având în vedere incertitudinile legate de tendințele macroeconomice în anul 2023, cum ar fi încetinirea creșterii economice, creșterea ratelor dobânzilor, monitorizăm în mod activ situația și suntem pregătiți să ne ajustam operațiunile comerciale. De asemenea, continuăm să se concentram pe prețuri. Regionalitatea a rămas și în anul 2023 direcția prioritară în dezvoltarea portofoliul nostru de produse. Am continuat investițiile în extinderea colaborărilor cu producătorii locali și am dezvoltat în continuare parteneriatele menite să susțină economia locală. MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==