Astfel, produsele noastre sunt dezvoltate atât pentru a răspunde nevoilor clienților noștri, dar susțin în același timp și producătorii locali, aducând plus valoare economiei naționale. Portofoliul nostru de produse din anul 2023 a urmărit în continuare susținerea producătorilor locali, 86% din total achizițiilor fiind de la furnizori locali și 69% din produsele alimentare având proveniență din România. Ne-am păstrat angajamentul de a oferi clienților noștri carne 100% din producție românească, iar 51% din magazinele noastre au fost prevăzute cu carmangerii de la producători locali (ce își desfășoară activitatea pe o rază de 100 km față de magazin). Am dezvoltat sistemul de auditare al calității și siguranței produselor, intensificând numărul de audituri realizate la furnizorii noștri în cazul produselor marcă proprie. În același timp, solicităm în continuare tuturor furnizorilor noștri de marcă proprie să dețină cel puțin o certificare recunoscută de Global Food Safety Initiative (GFSI). Marca proprie (denumită și marcă privată sau brand privat) este o marcă deținută de REWE (România) S.R.L. sau de către REWE Group, cu drepturi de proprietate intelectuală sau licențe pentru produsele marcate ca „marcă proprie”. În magazinele PENNY România, clienții noștri pot regăsi atât mărci proprii, cât și branduri exclusive. Un brand exclusiv poate fi un produs pentru care drepturile de proprietate intelectuală au fost cedate de deținătorul mărcii către REWE (România) S.R.L., sau produse fără brand realizate la cererea PENNY. Deoarece suntem conștienți de preferința consumatorilor noștri pentru noutate și calitate, ne străduim să aducem periodic în oferta noastră cele mai recente produse la prețuri competitive, care să corespundă nevoilor și aspirațiilor acestuia. Mărcile noastre private constituie aproximativ 30% din cifra de afaceri, iar furnizorii acestor mărci sunt angajați prin contract să adere la codul nostru de conduită. Cea mai mare parte a lanțului nostru de aprovizionare este gestionată în cadrul companiei noastre, unde mai mult de 80% din procesele de selecție, negociere și achiziție a produselor sunt gestionate la nivel de țară, cu scopul de a îmbunătăți aprovizionarea regională și locală. Restul produselor din lanțul de aprovizionare al Grupului sunt gestionate de REWE Group, care este responsabil pentru aprovizionarea centralizată. REWE Group oferă servicii de cumpărare și negociere companiilor din cadrul Grupului și creează mărci private. Acest model de livrare centralizată îmbunătățește semnificativ eficiența operațională și permite Grupului să exercite un control mai bun asupra calității produselor și serviciilor sale, inclusiv asupra aspectelor legate de sustenabilitate. SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==