Sustenabilitatea este o parte importantă a identității noastre corporative și a strategiei noastre de afaceri, aceasta devenind unul din cei 7 piloni strategici ai modului în cade ne desfășuram afacerea. În anul 2023 am continuat călătoria noastră de dezvoltare sustenabilă a rețelei PENNY în România și ne-am extins eforturile de a integra responsabilitatea economică, de mediu şi cea socială în nucleul strategiei, guvernanței și al operațiunilor noastre. De mai mulți ani, stabilim o legătură între deciziile noastre de business și ariile strategice de sustenabilitate. Strategia noastră rămâne în continuare orientată spre generarea unui impact pozitiv pe plan economic, social și de mediu în cadrul comunității. Am stabilit patru piloni centrali de sustenabilitate care ne-au permis să aliniem inițiativele de sustenabilitate cu obiectivele strategice ale afacerii, conștientizând că această integrare aduce valoare adăugată. Ne propunem să stabilim conceptul de consum sustenabil la nivelul întregii piețe, astfel încât strategia de sustenabilitate a companiei noastre se bazează pe cei patru piloni, unul care setează limitele şi direcțiile, şi alți trei operaționali, în cadrul cărora, ariile de acțiune definesc principalele subiecte ale angajamentului nostru privind sustenabilitatea: ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE. ANGAJAȚI MULȚUMIȚI, IMPLICAȚI ȘI EFICIENȚI ÎMPREUNĂ ÎNTR-O COMUNITATE SĂNĂTOASĂ Având peste 7 300 de angajați și o amprentă de operare într-o varietate de comunități locale, avem grijă de angajații noștri într-o măsură proporțională față de „vecinii” noștri. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE. SORTIMENT SUSTENABIL. ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE. CONTRIBUȚIA ACTIVĂ LA PROTEJAREA CLIMEI ȘI CONSERVAREA RESURSELOR Deoarece operăm în întreaga Românie și achiziționăm din întreaga lume, consumul de energie și conservarea resurselor sunt considerate esențiale în drumul nostru spre neutralitatea climatică. DEZVOLTAREA UNUI SORTIMENT SUSTENABIL ȘI PROMOVAREA CONSUMULUI DE PRODUSE SUSTENABILE În calitate de retailer multinațional, accentul nostrum principal se află pe probleme legate de sortiment. Printre acestea se află subiecte precum standardele sociale din lanțul de aprovizionare de la recoltare, la producție, până la logistică, bunăstarea animalelor precum și eficiența resurselor în ceea ce privește ambalarea produselor noastre. ADMINISTRAREA AFACERII NOASTRE BAZATĂ PE UN MODEL DE BUSINESS SUSTENABIL Printr-o abordare etică în afaceri, cu respectarea tuturor drepturilor omului și prin practici de business responsabile, putem să fim aproape de nevoile clienților, angajaților și comunităților din care facem parte. SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==