Raport sustenabilitate PENNY 2023

Perspectiva outside-in Perspectiva inside-out RISCURI OPORTUNITĂȚI IMPACTURI NEGATIVE IMPACTURI POZITIVE pentru COMPANIE asupra MEDIULUI și SOCIETĂȚII ETICA ÎN PROCESELE DE APROVIZIONARE ȘI LIVRARE 2 • Produsele sustenabile riscă să nu fie apreciate de clienți cauza lipsei de conștientizare asupra acestui gen de produse • Se poate reduce încrederea în marcă dacă nu se asigură o comunicare corectă a portofoliului de produse locale, având în vedere că există o tendință în dezvoltare de a asigura astfel de produse și există deja un risc ca actualii și potențialii clienți să nu fie informați corect cu privire la eforturile depuse • Creșterea reputației companiei și a mărcilor proprii • Tendințe de creștere a trasabilității sustenabilității în lanțurile de aprovizionare pot pune presiune financiară asupra furnizorilor, care ar putea fi nevoiți să aloce mai multe resurse în vederea îndeplinirii acestor criterii (certificări, testări, creșterea calității produselor etc.) • Emisiile de gaze cu efect de seră (emisiile din cadrul întregului lanț valoric) – emisiile rezultate din cadrul lanțului valoric reprezintă cea mai mare parte din emisiile Grupului REWE; o analiză a surselor și posibilitățile de reducere este în curs • Susținerea respectării drepturilor omului și oferirea de condițiilor de muncă favorabile pe lanțul nostru de aprovizionare, prin implementarea Codului de Conduită al furnizorilor • Reducerea impactului asupra mediului prin dezvoltarea portofoliului de produse sustenabile • Impact pozitiv legat de desfășurarea activităților comerciale pe baza principiilor de cooperare stabilite și a standardelor de funcționare • Calitatea și siguranța alimentelor (asigurarea faptului că produsele marca proprie sunt sigure pentru consumatori) • Accesarea unui laborator funcțional în permanență și aplicarea de proceduri minuțioase de screening pentru a se asigura că produsele sunt de înaltă calitate și sigure pentru consum. • Susținerea comercializării de produse calitative, cu origine sustenabilă • Educarea consumatorului și a furnizorilor, ridicând în acest fel standardului pieței locale a furnizorilor • Angajații pot avea un sentiment de mulțumire prin asocierea cu o companie sustenabilă • Creșterea încrederii în produsele noastre TRATAREA RESPONSABILĂ A ANIMALELOR DE FERMĂ 3 • Afectarea imaginii companiei prin nealinierea la tendințele actuale în ceea ce privește acordarea unei atenții sporite din partea consumatorilor pentru tratarea animalelor • Scăderea gradului de competitivitate dacă consumatorul nu este destul de interesat de acest aspect • Lărgirea portofoliului de clienți prin dezvoltarea ofertei de produse certificate în domeniul tratării responsabile a animalelor de fermă • Tranziția către o formă mai responsabilă de creștere a animalelor poate presupune eforturi financiare semnificative pentru producători și poate rezulta în destabilizarea afacerilor mici • Reducerea impactului mai redus asupra mediului în cazul activităților fermiere nonintensive SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==