Conducerea societății este realizată de către cei trei administratori. Dreptul de a reprezenta societatea și de a lua decizii aparține fiecărui administrator în parte, cu excepția semnării de contracte comerciale, cu persoane juridice, pentru care societatea va fi reprezentată de minim doi administratori sau, în caz de indisponibilitate a unuia dintre ei, de împuternicitul fiecăruia. Administratorii au dreptul de a reprezenta cu puteri depline societatea în fața instituțiilor bancare în vederea contractării de credite. În ceea ce privește relațiile cu angajații societății, toți trei administratorii au puteri depline, putând semna oricare dintre ei, singuri sau împreună, orice înscris cu privire la relațiile cu angajații (încheiere, executare, modificare, încetare contracte individuale de muncă etc). Administratorii nu pot primi, fără autorizarea asociatului unic, mandatul de administrator în alte societăți concurente sau având același obiect de activitate, nici să facă același fel de comerț ori altul concurent pe cont propriu sau pe contul altei persoane fizice sau juridice, sub sancțiunea revocării și răspunderii pentru daune. Administratorii și ceilalți membri ai Consiliului de Management nu parcurg instruiri suplimentare în materie de sustenabilitate. Toate instruirile care au caracter obligatoriu pentru toți angajații, sunt parcurse anual și de către directorii executivi. CEO-ul participă periodic la instruiri la nivel de grup. Ne organizăm activitatea și echipele în funcție de particularitățile activității și de nevoile identificate de noi pentru a păstra evidențe și de a grupa direcțiile strategice în funcție de activitățile realizate de echipe. Astfel, activitatea noastră este structurată pe baza a trei piloni organizaționali: I. SEDIU CENTRAL Include toate funcțiile și structurile organizaționale a căror activitate are impact transversal în întreaga organizație; astfel, acest pilon include toate structurile de management de la nivelul companiei a căror activitate nu este limitată la o singură locație (indiferent dacă activitatea lor se reflectă în locații fizice aparținând pilonilor Magazine sau Logistică) și toate Departamentele; această structură include 3 Structuri Adminstrative, coordonate de Directori Executivi / Administratori / „Country Managers” care grupează sub directa subordonare: z 16 Departamente (activând sub umbrela pilonului Sediul Central), coordonate de către Directori / „Heads of Departments” având în total 45 de echipe / divizii subordonate de Team Leaders, sau Manageri în cazul Directorilor de vânzări și Directorului de logistică (structură diseminata ulterior ca parte a pilonului „Logistică”) • Cei 6 Manageri de Vânzări au în subordonare 60 de Inspectori de Zonă, care la rândul lor coordonează Magazinele PENNY. z 5 Departamente, coordonate de Manageri / „Team Leaders”, înregistrate de asemenea în pilonul Sediu Central, având în directa subordonare personal din categoria execuție z 1 Structură individuală de Management cu rol transversal a cărei activitate are impact asupra întregii activități PENNY România, înregistrate de asemenea în pilonul Sediu Central; aceasta este structura coordonată de Sustainabilty Manager, care în 2023 a fost direct subordonată CEO-ului. II. MAGAZINE* Cuprinde activitatea specifică magazinelor, inclusiv procesul de „vânzare” care se referă la gestionarea relației directe (interacțiunii) cu clienții și organizarea întregii activități a magazinelor; această structură include: z 376 Magazine la finalul anului 2023, coordonate de Șefi departament / „Store managers”. Personalul operațional din magazine este format din Șefi de secție, casieri și lucrători comerciali. Funcțiile de șefi de secție pot fi temporar asimilate funcțiilor de Store Managers, putând desfășura activități de rezervă pentru aceștia, însă nu pot fi considerate funcții de management deoarece nu desfășoară activități de planificare, organizare, conducere, control de procese și resurse, stabilire și atingere de obiective specifice. z Magazinele sunt împărțite în 4 Regiuni la nivel național, ce sunt definite conform Depozitelor Logistice, ce include magazinele deservite de fiecare depozit în parte. III. LOGISTICĂ* Cuprinde activitatea desfășurată în cadrul depozitelor logistice PENNY, incluzând activitatea angajaților ce își desfășoară activitatea pe aceste amplasamente și toate activitățile operaționale aferente; această structură include: z 4 Manageri de Depozit, subordonați direct Directorului de Logistică. • Depozitul Turda din județul Cluj • Depozitul Filiași din județul Dolj • Depozitul Ștefăneștii de Jos din județul Ilfov • Depozitul Bacău din județul Bacău z 1 Manager Flotă * managerii a căror activitate impactează activitatea pilonilor Magazine și Logistică sunt înregistrați în pilonul Sediu Central; implicit, datele cantitative prezentate în acest raport sunt structurate conform acestui principiu. I. SEDIU CENTRAL II. MAGAZINE III. LOGISTICĂ SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==