Consumatorul PENNY și Sustenabilitatea Peste 390 000 Clienți ne au trecut pragul zilnic Peste 940 000 Membri activi, lunar ai programului de loialitate Card PENNY 186 Magazine PENNY din care am livrat la domiciliu 595 306 numărul de comenzi cu livrare la domiciliu 64 Case în regim self-service / self-check-out Satisfacția clienților este cheia succesului nostru în afaceri, deoarece gradul lor de mulțumire generează o valoare suplimentară pentru stakeholderii noștri interni și externi. Acesta este motivul pentru care acordăm prioritate furnizării către clienți a unor produse de calitate care să le satisfacă nevoile și așteptările la un preț accesibil. Încurajăm clienții să facă alegeri mai sănătoase și mai sustenabile prin adaptarea gamei noastre de produse care nu sunt numai bune pentru ei, ci și pentru mediu. Pentru a asigura o experiență de cumpărături excelentă și inteligentă (#smartshopping), investim, de asemenea, atât în tehnologie, cât și în infrastructură. Acest lucru se poate vedea prin punerea în aplicare a tehnologiei de ultimă oră, cum ar fi sistemele de ultima-generație (inclusiv tehnologia Scan&Go), aplicația mobilă pentru programul de loializare, infrastructura fizică a magazinelor noastre, asigurându-ne că aspectul este intuitiv, rafturile sunt bine aprovizionate, iar mediul este curat și primitor. Am continuat și în acest an studiul referitor la satisfacția clienților cu privire la brandul PENNY și orientarea acestora față de acțiunile companiei în domeniul sustenabilității. Rezultatele din 2023 au arătat o creștere de 5,26%, comparat cu anul de baza 2017 în gradul de satisfacție a clienților cu privire în general la brandul PENNY. Orientarea clienților către sustenabilitate se poate observa în interesul pe care aceștia îl manifestă în contextul cumpărăturilor. Astfel, se înregistrează din ce în ce mai multă atenție din partea consumatorilor pentru teme legate de mediul înconjurător, sănătate și alimentație. Așteptările clienților au evoluat și în timp au generat schimbări semnificative, iar, odată cu acestea și compania noastră a venit în întâmpinarea acestor așteptări prin extinderea constantă a portofoliului de produse locale/regionale și integrarea sustenabilității în activitățile noastre. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 76/256 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==