Egalitatea de șanse și tratamentul corect al angajaților + 1,93% Angajamentul activ la nivel social Grija pentru mediul înconjurător Poziția solidă în ceea ce privește produsele organice Poziția solidă în ceea ce privește produsele regionale General + 1,27% -1,32% +3,38% +2,24% + 1,58% Orientarea clienților cu privire la acțiunile PENNY în domeniul sustenabilității în 2023 comparativ cu anul 2022* Aceste creșteri confirmă încă o dată recunoașterea performanțelor noastre de către clienți și aprecierea direcțiilor strategice pe care le-am dezvoltat precum calitatea produselor oferite, loializarea clienților, comportamentul angajaților, prețurile practicate, precum și acțiunile din domeniul sustenabilității pe direcții cum ar fi: protecția mediului, implicarea în proiecte pentru comunitate, promovarea produselor și a sortimentelor sustenabile și angajamentele privind angajații. * Studiu intern Customer Perception Radar 2023 I Market Research Germany SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==