Raport sustenabilitate PENNY 2023

Inovație și digitalizare Lucrăm în mod constant la îmbunătățirea gamei comerciale, proceselor interne, a noilor instrumente de comunicare și plată precum și asupra metodelor de eficientizare a comenzilor online. Infrastructura magazinelor include din ce în ce mai multe elemente digitale și continuăm expansiunea portofoliului nostru de comerț digital. Depunem în același timp eforturi pentru a folosi tehnologia pentru a ne reduce impactul asupra mediului, cum este cazul pliantului digital disponibil pe WhatsApp ce are scopul de a reduce consumul de hârtie. Digitalizarea are aplicabilitate într-o serie variată de procese și poate aduce impacturi pozitive în mai multe direcții de business, cum ar fi, de exemplu, loializarea consumatorilor. A devenit deja o practică larg răspândită în industria de retail utilizarea cardurilor de fidelitate pentru a susține fidelitatea clienților. Cardul de fidelitate PENNY aduce clienților noștri o serie de avantaje și oferte, înregistrând în anul 2023 o creștere cu 13% a numărului mediu lunar de carduri PENNY utilizare față de anul anterior. Cardurile de fidelitate digitale PENNY au înregistrat o creștere de +52,39% față de anul anterior. Procentul tranzacțiilor la care s-au folosit cardul de fidelitate la nivelul anului 2023 din totalul tranzacțiilor a fost de 39%, respectiv 53% raportat la cifra de afaceri. Totodată, aplicația PENNY reprezintă o altă soluție pentru clienții noștri de a beneficia de oferte, de a fi la curent cu noutățile și de a participa la tombole și jocuri cu premii. Încercăm în acest fel să folosim digitalizarea și inovația pentru a oferi clienților noștri o experiență cât mai plăcută pentru cumpărături. Activitatea noastră depinde de clienții noștri, iar performanța noastră depinde de întâmpinarea nevoilor acestora. Astfel, am continuat și în anul 2023 campanii de loializare prin care am dorit să răsplătim clienții fideli și să atragem noi consumatori. „Roata PENNY” reprezintă transformarea digitală prin prezentarea conținutului sub formă de joc (conținut gamificat). Am organizat în 2023 prima campanie de Ruleta norocoasă exclusiv prin aplicația PENNY. Am dezvoltat o serie de jocuri cu tombole ce au oferit clienților noștri oportunitatea de a câștiga premii în produse. Jocul Roata PENNY a oferit peste 200 000 de premii instant pentru toți utilizatorii aplicației PENNY, iar posesorii de Card digital PENNY puteau participa de două ori pe zi. S-au realizat două ediții în 2023, ce au rezultat în peste 20 milioane de jocuri și 400 000 premii oferite. Pliantul PENNY, din 2023, poate fi accesat direct pe WhatsApp. După abonarea la acest serviciu, clienții primesc în mod gratuit ofertele în fiecare miercuri dimineață (în unele cazuri și joi). Am dezvoltat o abordare integrată pentru a îmbunătăți experiența clienților noștri, ținându-i mereu la curent cu ofertele și promoțiile noastre, acordând o atenție deosebită marketing-ului digital și măsurilor de optimizare a motoarelor de căutare. Printre metodele utilizate în anul de raportare se numără: SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==