Mărci proprii Ne îmbunătățim constant ofertele de mărci proprii prin adaptarea continuă la nevoile și preferințele clienților noștri. Cu sprijinul echipei noastre foarte valoroase de marketing, oferim clienților noștri informații detaliate pentru a-i ajuta să ia decizii de cumpărare în cunoștință de cauză. Îmbunătățim în mod regulat rețetele produselor noastre și tehnologiile de producție și calitate prin analizarea rezultatelor testelor de laborator și a evaluărilor senzoriale. Pe lângă furnizarea de produse marcă proprie de calitate superioară, este la fel de important să furnizăm informații și etichete corecte despre produse. Echipa de mărci private este răspunzătoare de redactarea și aprobarea specificațiilor necesare. Atunci când selectăm un design de etichetă, ne gândim întotdeauna cum să ne asigurăm că toate informațiile esențiale sunt transmise clienților în mod eficient, cum ar fi, de exemplu: proveniența unor ingrediente ale produselor sau instrucțiuni privind eliminarea produsului și impactul asupra mediului sau impactul social. Transparență și comunicare responsabilă Pentru că ne propunem să oferim produse sustenabile la prețuri corecte, urmărim integrarea sustenabilității în toate activitățile noastre operaționale, de la dezvoltarea produselor din portofoliu până la funcționarea amplasamentelor noastre. În acest sens, am depus eforturi substanțiale în ultimii ani pentru a ne dezvolta performanțele de sustenabilitate și dorim să comunicăm aceste realizări către toți consumatorii noștri. Din acest motiv, și luând în considerare în același timp și importanța practicilor de marketing în domeniul de retail, comunicarea reprezintă o dimensiune de o importanță deosebită pentru noi, ce se bazează pe două direcții principale: z Transparența Comunicăm transparent, nu doar în mesajele noastre comerciale, ci și în ceea ce privește prezentarea rezultatelor și performanțelor noastre. Implementăm principiul transparenței și corectitudinii în toate activitățile noastre de comunicare și marketing. z Educația consumatorilor Depunem eforturi pentru a aduce plusvaloare în întregul lanț valoric, în special în viețile clienților noștri. Sperăm ca inițiativele noastre de promovare a sustenabilității și de propunere a unui stil de viață sănătos să aducă impacturi pozitive în viața clienților noștri. Pentru a dezvolta activități de comunicare și marketing eficiente și responsabile, atât către stakeholderi externi, cât și către cei interni, colaborăm cu echipe profesioniste în domeniul comunicării și avem experți interni în cadrul echipelor și departamentelor de marketing, resurse umane și comunicare corporativă. O altă dimensiune a comunicării pentru compania noastră este cea de colaborare cu diverși parteneri în întregul nostru lanț valoric. Atât noi, cât și aceștia, ne supunem prevederilor legale cu privire la protecția și informarea consumatorilor și la practicile de marketing și vânzări. Ne propunem să ne asigurăm că toți furnizorii noștri sunt informați cu privire la regulile de calitate pe care le solicităm și că depun toate eforturile pentru respectarea lor. Suntem transparenți cu privire la tot ceea ce presupune dezvoltarea brandurilor și comercializarea produselor noastre. Comunicarea cu clienții se realizează în principal prin intermediul campaniilor de marketing, însă păstrăm întotdeauna un canal deschis prin care aceștia pot contribui cu observații, metode de îmbunătățire și sesizări la activitatea noastră. Mai multe informații se regăsesc în secțiunea „Gestionarea reclamațiilor” din subcapitolul „Guvernanță și management sustenabil”. Prin intermediul campaniilor de marketing, ne propunem să promovăm produsele noastre și brandul PENNY, dar și să comunicăm toate eforturile noastre cu privire la sustenabilitate. Ne promovăm produsele în strictă conformitate cu cerințele legale, precum și cu standardele etice și culturale. Urmând principiile adevărului, preciziei și transparenței, aplicăm propriul nostru cod de conduită la nivelul întregii companii, este aliniat cu regulamentele, orientările și normele stabilite de Consiliul Național al Audiovizualului. Nici în anul 2023 nu au existat incidente de neconformare cu privire la campaniile de marketing în cadrul cărora PENNY era organizator. În ceea ce privește alte tipuri de încălcare a comunicărilor de marketing, ne-am confruntat cu două situaţii punctuale în cadrul cărora am fost sancționați pentru că într-un magazin PENNY nu era afișată informarea de prelungire a campaniei pentru un articol, iar în cadrul altui magazin PENNY s-a constatat de către autoritățile competente că promoția activă pentru un articol non-food nu era afișată într-un mod clar. O altă formă de comunicarea cu clienții noștri este cea desfășurată în magazine, prin care îi informăm despre: z specificații sau proprietăți ale produselor (suplimentar față de condițiile legale obligatorii legate de etichetare), cum ar fi includerea de pictograme de reciclare pentru mărcile proprii, cu mesaje educative referitoare la colectarea selectivă RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 82/256 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==