Raport sustenabilitate PENNY 2023

z oferte speciale, concursuri sau alte inițiative și noutăți PENNY, prin difuzarea pe propriul post de radio în magazine Am construit o strategie de marketing care să permită dezvoltarea activității noastre comerciale, dar care în același timp să fie aliniată la valorile noastre și care să ne permită să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Astfel, strategia noastră de marketing este bazată pe cinci piloni principali, pe baza cărora ne putem organiza activitățile de promovare și marketing în așa fel încât să aducem plus valoare pentru clienții noștri: z Localitate: comunicăm într-un mod transparent inițiativele noastre de dezvoltare a produselor și a sortimentelor produse în România și urmărim promovarea produselor noastre locale și colaborarea cu furnizori locali și naționali z Cumpărături inteligente: investim pentru a crea experiențe cât mai facile pentru clienții noștri, dezvoltând o abordare centrată pe client z Branding de angajator: dorim să ne poziționăm ca un angajator de încredere pentru potențiali candidați, însă în același timp să dezvoltăm în mod continuu relația cu angajații noștri existenți z Loialitate: răsplătim clienții noștri fideli printr-o serie de avantaje și investim în dezvoltarea continuă a rețelei noastre de clienți loiali z Sustenabilitate: ne concentrăm activitățile de comunicare pentru a prezenta în mod transparent performanțele noastre în sustenabilitate, acordând o atenție specială acelor acțiuni care susțin responsabilitatea socială, comunitățile și ambalajele sustenabile TripluRO (3RO) În continuare gama 3RO rămâne una dintre inițiativele noastre cele mai importante, atât din punct de vedere al direcției de business, cât și din punct de vedere al sustenabilității. În calitate de principală inițiativă de susținere a principiului localității în portofoliul nostru de produse, 3RO aduce plus valoare nu doar comunităților locale prin susținerea producătorilor, dar și prin impactul negativ redus asupra mediului derivate din lanțurile scurte de aprovizionare. Astfel, în 2023 am dorit să subliniem mesajul că produsele locale susțin dezvoltarea comunităților, iar viitorul acestor comunități, dar și al României în ansamblu poate fi influențat în bine investind în ele. Campaniile de promovare 3RO din anul de raportare au avut în centru ilustrarea importantei pe care o poate avea aceasta investiție în viitorul generațiilor următoare. Am dezvoltat o abordare integrată pentru aceste campanii, în care am colaborat cu ambasadori de brand și influencers, am dezvoltat activări digitale și am realizat parteneriate media. SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==