Sustenabilitate „Economisim bani, nu responsabilitate” Prin colaborarea cu partenerii noștri, am lansat o campanie cuprinzătoare sub sloganul „Ce înseamnă sustenabilitatea?”, prin care aducem în prim plan subiectul sustenabilității și aplicabilitatea sa în toate aspectele vieții. Astfel, ne-am concentrat campania TV în două direcții principale: z aducerea în atenția publicului a subiectului de sustenabilitate într-un mod informativ și clar z prezentarea unei selecții de performanțe de sustenabilitate ale companiei noastre În 2023 am plasat sustenabilitatea în centrul tuturor comunicărilor noastre. Astfel, deoarece sustenabilitatea reprezintă o dimensiune transversală, integrată în întreaga noastră strategie de business și în toate operațiunile noastre, am căutat să prezentăm acest aspect și către consumatori. Pentru noi, sustenabilitatea este un mod de gândire și se regăsește în toate acțiunile noastre, de la susținerea economiei românești prin programul 3RO până la reducerea emisiilor de carbon prin investiții în tehnologie și de la producătorii locali la investițiile în comunitate. Împreună, toate aceste lucruri fac România mai bună și mai prietenoasă nu doar din punct de vedere mediu, ci în relație cu cetățenii săi. Ne dorim să prezentăm sustenabilitatea nu numai ca un mod de operare pentru compania noastră, ci și ca un mod de viață pentru consumatori. Întreaga strategie de marketing a anului 2023 a urmărit evidențierea faptului că sustenabilitatea este parte integrată a PENNY România, iar campaniile desfășurate sub sloganul „Economisim bani, nu responsabilitate”, au fost specific dedicate acestui subiect. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2023 86/256 MESAJUL DIRECTORILOR GENERALI STRATEGIA ȘI GUVERNANȚA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC DESPRE RAPORT VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE CUPRINS
RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==