Raport sustenabilitate PENNY 2023

Branding de angajator „Economisim timp, nu pasiune” Angajații noștri sunt centrul activității noastre și una dintre categoriile cele mai importante de stakeholderi. Astfel, brandul nostru de angajator și propunerea noastră de valoare în calitate de angajator sunt elemente esențiale pentru compania noastră. Nu doar reputația noastră este importantă când vine vorba despre poziția noastră de angajator. Cu fiecare acțiune avem în vedere comunicarea eficientă a ceea ce avem de oferit în mod unic ca angajator dar și ceea ce așteptăm în schimb, asigurându-ne în felul acesta că atragem candidați care să se alinieze principiilor și valorilor noastre. Campaniile de comunicare organizate în anul 2023 au avut ca obiectiv comunicarea în mod centralizat a elementelor cheie ce descriu mediul nostru de activitate. Păstrează savoarea meselor planificate 1 caserolă cumpărată = 1 șansă la o masă caldă Prin campania de loializare „Păstrează savoarea meselor planificate”, la achiziția fiecărei caserole de sticlă sau a recipientului de inox cu capac de bambus, clienții au acumulat puncte bonus. Veniturile înregistrate din vânzarea acestor produse au fost direcționate către programul „Pune o porție în plus la masă” realizat în parteneriat cu organizația Salvați Copiii, ce a avut scopul de a oferi o masă caldă zilnic pentru 70 de copii din centre educaționale din București. PENNY și Organizația Salvați Copiii continuă progamul “Pune o porție în plus la masă”, menit să ofere zilnic o masă caldă copiilor din centrele educaționale ale organizației. De data aceasta, 40 de copii din Târgoviște, care participă zilnic la programul educațional de tip “Școală după Școală”, se vor bucura de sprijinul nostru pentru o perioadă de 3 luni. Pune o porție în plus la masă. Economisim bani, nudrag s e Cumpără unul sau mai multe articole sportive din gama SuporteRo și o parte din banii obținuți din vânzări vor merge către dezvoltarea unui pachet de servicii educaționale și sociale, dedicat sprijinului acestor copii. CSR – parte a campaniilor de loializare SUSTENABILITATE PAS CU PAS GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE INDEX GRI & SASB ASIGURAREA INDICATORILOR NEFINANCIARI SELECTAȚI

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUyMDg2Nw==