Raport Sustenabilitate

Educăm consumatorul! Punem accent pe creșterea gradului de conștientizare al societății prin lansarea de campanii și activități dedicate reducerii risipei alimentare. Cu ocazia Zilei Internaționale de conștientizare a risipei alimentare, ne-am dorit să creștem gradul de conștientizare asupra importanței schimbării modului în care alimentele sunt produse și consumate. Deoarece consumatorii sunt responsabili pentru majoritatea risipei alimentare, PENNY desfășoară campanii de informare și educație destinate clienților săi. În 2021 am publicat „Codul Manierelor Anti-Risipă”. Conceptul de bază al campaniei este faptul că mâncarea este o resursă extrem de valoroasă. Oamenii care ne cresc hrana depun o cantitate enormă de muncă, dăruire, energie și resurse naturale. Însă, odată cumpărată, mâncarea devine responsabilitatea consumatorilor și depinde de aceștia să evite risipa. CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy