Raport Sustenabilitate

În fiecare an lucrăm la expansiunea rețelei noastre și la dezvoltarea PENNY România, iar odată cu dezvoltarea noastră, aducem din ce mai multă plus valoare în comunitățile și în mediul în care activăm. Număr de magazine Număr de angajați Evoluția indicatorilor de Business 2020 2021 ** Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de Retail Audit pentru Total FMCG Nielsen (categorii auditate, fără ţigări), şi separat pentru Total Food, cote de piață Penny Market din piața Total România, în valoare, pentru 2 ani (2017 și 2018). (Copyright © 2020, The Nielsen Company.) *** Calcul realizat pe baza datelor Nielden din serviciul Retail Audit pentru Total FMCG Nielsen@ (categorii auditate, fără țigări), cote de piață Penny Market din piața Total România, în valoare, pentru 3 ani (2019, 2020, 2021). (Copyright © 2022, The NielsenQ Comapany.) Cifra de afaceri (mld. RON) Cota de piață PENNY în România (%) Profitul net (mld. RON) * Din care 0,016 miliarde de LEI din e-commerce 5,5** 5,8*** 5% 45% 9% 9% 14% 85 276 5326 123 301 5815 4,73 5,4* CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy